Siem Reap, Cambogia

Siem Reap hè una cità in a listessa provincia nantu à u territoriu di Cambogia . A so storia hè strettamente cunnessione cù l'urigine stessu di l'Imperu Khmer. Quale sapiulu chì duverà u futuru di questu locu, se à l'alba di u seculu IX u guvernatore locale Jayavarman II ùn hè micca chjamatu devaraj, un diu di u so paese. Hè cresce comunmente chì era in questu tempu chì l'Imperu Khmer hè appare. Grazie à u fattu chì u reguli anticu principia una grandiose costruzione, ci sò tanti parechji antichi vicinu à Siem Reap. U più interessante di tutti sò i ruvelli di l'antica cità di Angkor, chì hà abbandunatu in a jungla da sguardi pittusi per parechji seculi.

Infurmazioni ghjugna

Cum'è l'anu dettu, a cità di Siem Reap hè vicinu à unu di i principale attraversu di Cambogia - u cumuni di u templeu di Angkor. Se realizas una visita di Siem Reap, andavanu tandu una opportunità unica di vedere i antichi pittori sculputi in i muri di e grandi edificatori. Diceranu di u tempu di a grandezza economica è militare di l'imperu Khmer, in più di i so maiori victorii. In queste locu, l'antica architittura orientale armonizà in armunizazioni cù l'edificazioni moderni chì parevanu circa centu anni. In prima, era pussibule à settici solu in l'ospiti cù facilidades limitati, è in Siem Reap l'alloghji dispunibili per tutti i gustos è prosperità. Malgradu u fattu chì sta cità hè pruvincia, ùn deve micca esse una vacanze vacanze. A vacanza in Siam Ripa hè u più caru di u territoriu tutale di Cambogia. U tempu più favorevuli per visitare Siem Reap incuntrà u principiu di sittembri - a fini di uttrovi. Duranti questi mesi (dopu à a fini di a staghjone rainy), a temperatura di l'aria si metti à circa 30 gradi. Oghje di residenti lucali chì in questu tempu u celu hè u più limpu, è a vegetazione hè specie di verde.

Tempiu di u complexu di Angkor

Di tuttu ciò chì vinarà nantu à l'excursioni per Siem Reap, sicuru, u più memorable hè Angkor. Hè cresce chì questu cumbre majestubile hè struitu in u periodu trà u 12 è 13 seculu. E turri custruite quì sò imbeaghjetti cù carchi amazingly thinly sculpted of gods oblivion. Intruducendu u territoriu di Angkor, avà da principià immediatamente per sèntelu un bug sottu u miraculu di e sculture. Hè soru ancu chì, deveni à l'angolo, sottu a chjave cume nantu à l'statues, cambiani i so espressioni faciali. In i so facci, pudete leghje un scheru ironique, è dopu una grimace grillante di l'odi. Parechji scientists crèdenu chì i residenti lucrativi avianu nutatu. Hè forsi perchè anu stassi stu magnificu edificiu. Solu i monjos budisti seguenu fiducia à a so alma mater. Hè cresce chì a pupulazioni chì abitava quì, in teme, fughjì à i boscchi per stabilisce novi assentimenti fora di sti loca. Invece chì a cità ùn era vacante, era prestu prestu di i scimomi, di predaturi è di i reptiles rattling venenous. Stu locu era di parechji seculi perde da l'omi di i ghjungle, è l'esurtazione di questu fù borrada da a memoria di a pupulazione lucali. Scopre a cità cù i so ricchezza incù unepit in u XIX seculu. Ghjè successu per casu. Un viaghjatore francese perde a so manera in a jungla è accidinamente si troviò nantu à sta cità. À quellu tempu, tuttu quì era incrusciatu cù ghjuvedi è oru. Cumu pudete capisce, in u mumentu tutti i ricchezzi di Angkor sò stati eliminati, ma anchi questu, i grandi edifiziali di tempiu di u cumplessu hà survivutu à questu ghjornu, chì, in fattu, attrae l'omi di Cambogia.

À a fine, ùn deve esse dichjaratu quantu rapidu è cumunione esse per arrivare a Siem Reap. À l'alegria grandi di i turisti, chì si pensanu di reste à quì, questa cità hà u so stessu aeroportu, chì si trova solu sei km da u più grande di l'edifici.