Attraversi di Sevilla

Siviglia hè una di e città più bella di Spagna, chì, inolté, hè u so centru industriale, cummerciale è turisticu. Un gran numaru d'attraversu in Siviglia, attrae turistere cù u so splendore è u lussu, è i ferii tradiziunale famigliali maravigliate cù u so triunfu è fun!

A voir à Siviglia?

Reale, palazzo, Alcazar, Sevilla

A maiò parte di u complexe riali di l'Alcázar fù custruitu in Siviglia à l'intermediu di u XIV seculu nantu à l'antichi ruins di a fortizza àrabba da u Re Petru Petru. Dunque, u palazzu si combina interessanti stile di moorish and Gothic.

A creazione di a parte àrabba di l'Alcazar feste cun l'assistenza di i megliuschi mora. Eccu avete vedutu colonii majestuvuli è archi, taglioli grazzii è stuccu, teatri grandi, è ancu patios accantu è piscine. A parti moderna di u cumplessu di u palazzu stampatu a bellezza di l'ochju europeu più famosu di l'architettura. Hè quì, in u sicondu pianu di l'edificu, hè a residenza di u repertoriu reale di l'Spagna Juan Carlos I è a so famiglia. Frà altri cose, nimu ci sarà indiferente da i magnifichi giardini situati dopu à u palazzu, cù rosati fragranti along l'avenimenti, funtani è pavellioni.

Cattedrale di Siviglia

A catedrale, custruita in u tardu di stile giappona, hè u più grande temple in Spagna, è ancu a terza più grandi d'Europa. A so custruzzione principia à u principiu di u XV sèculu nantu à u situ, unni prima era a mezideria megliu in Spagna. L'internu di a catedrale riflette una varietà di stili, è ancu valori chì sò difficiuli di truvà l'esprissioni materiali: l'esempi di l'arti di l'arti mauritanu, l'armenti gòticu, i rutti di stile plateresca, l'articuli di cobre, ughjetti, icone, è ancu a pittura di parechji maestri famosos. A cattidrali hè ancu famosa per i restos di Cristòfuru Culommu, u Cardinal Cervantes, Alfonso X, Maria Maria de Padilla è Petru, u Cruel.

Nantu à u territoriu di a cattidrali hè un tipu di simbulu di Siviglia - a torre di a Giralda, chì era custruita prima di a cattidrali è issa funziona di u so campà torre. In a torre, à una altitudine di 93 metri, hè una stazzona d'observazione, da quandu si apre da una vista maravigliosa di a cità è a so vicinanza.

Piazza di Spagna

A magnifica piazza di Spagna, situata in a parti meridionale di Siviglia in u parcu di Maria Luisa, hè stata creata in u 1929 da l'architettu Anibal Gonzalez per fà una manifestazione in America Latina. A piazza hà una forma semi-circular è si trova nantu à un canucatu piumamonilu chì si pò fà un excelente viaghju in barca. Inoltre, l'area hè circundatu di edificatori significati, cumpresa a Cumunicità di Siviglia, u Guvernu Civile, è ancu musei di cità, etc.

Metropol Parasol

L'estrutazione architettonica più numerosa di u legnu è a perla di l'architettura muderna di Siviglia hè bè cun Ghjestionu u Metropol Parasol. U ghjigantesimu bastimentu si trova in u stessu centru di a cità à a Prugna di Encarnación, induve hè un museu archeologicu, assai bars è ristoranti, è à l'altitudine sò sinchieri è i plataformi di observazione da quandu pudete vedete tutte l'esplendenza di a cità.

Museu di Fine Arts di Siviglia

Questu hè unu di i musei più visitati di l'Andalucia, chì si trova in a custruzzione di l'anticu monasteru di l'Ordine di Merced Calzada, custruitu in u 1612. Hè quì chì a più grande collezione di quadri di l'escola di u Sevilla, di a età d'oru hè presentata, è di a ricerca più ricca di opere di famosi pitturi espagnoli di u seculu XVII - Valdés Leal, Murillo, Alonso Cano, Zurbaran, Francisco Pacheco e Herrera. Inoltre, anu travagliu maravigghiusu da Pacheco, Van Dyck, Rubens, Titian, è dinò a scultura di Sedano, Martinez Montanes, Torrigiano, Pedro de Mena, Juan de Mesa è Luis Roldan.

Certamente, andà in Spagna, si nutrizzioni di cunsiderà parechji ghjorni per visità Sevillia. Tutti questi bisognu per questu hè un passaportu è una visa per Spagna .