Ciò chì vene da a Bulgara?

Dopu in paese à Bulgarie, u paese hè riccu in grandi spiunità , assai viaghjatori si dumandanu quale rigali à i parenti è l'amichi pò esse purtatu da stu paese cusì bellu è hospitalicu.

Chì si pigghianu di Bulgaria?

  1. In parechji mercati in Bulgaria, ùn pudete micca passà da a buttrega cù ceramica pinta in u tradimentu búlgaro. Parechje persone anu sti l'ogetti di l'arti di l'omu fatta cù i piatti da a zitiddina, chì era spessu postu nantu à a tabella di a famiglia. Cuve di tazzi, tineddi pittoreschi, pani brillanti attrae a diversità. Amassi di a casa prubbabbili serà a varietà di formi è e tavolosi di bagnante, fatti di arzillu naturali è eccettuali. I cumpuntera di ceramica hè megliu in una è a cità più grande, per esempiu in Varna, induve i prezzi per i ricordi sò più bassa que in i picculi cità di Bulla.
  2. Unu di i più populari di i souvenirs femini da Bulgaria hè l' oliu rose , chì hè cunsideratu simbulu di u paese. Sì dite à chì vene di Bullich, dunqua un vialu di lignu - Muscale, pienu di l'oliu rose hà da esse un ricordu excellentu. L'oli essenziale hè fattu da rosi recullati in u Valle Rosale - un locu unicu per a so bellezza è l'extraordinariu. L'oliu Rose hè un pruduttu inuditu, u analogu di quale ùn hè micca dispunibule in tutta u mondu. In a so fabbrica, un metudu di distillazioni doppia si usa, in quale 1 g d'ogghiu hè acquistatu da trasfurmà un è mità mila capuceri.
  3. Forsi queste vi maravigliate di sèntelu chì tanti turisti si pigghianu spices di Bulgaria. In Bulgària sò assai piace à a bè manghjate è sapendu cumu fà un alimenti delicious. Pudisci spezia di prezzu, ma assai fragranza: u paprika, l 'arbureti secchi, una mistura di salitu è ​​d'erbe, chjamata "salone charena". In i mercati vi pudete cumprà u sali in un zuccaru fussile cù bè modelli.
  4. Quelli chì anu stati in Bulgaria, micca solu ricurdate di i prudutti di u liceu, chì pruvate. A cucina búlgara hè famosa per i pratiche tradiziunali cotti cù u furmagliu locale è u furmagliu bulu, chjamatu kashkaval. Turisti sò cum'è generale chì pò aghjunghjite un furmagliu di Bulgaria, riccu in tin o vaselliti di plastica. Se vulete sorpresa i vostri parenti, preparendu un cuncepimentu classificatu cù brynza - banitza, poveru cumprà altre massa semipreveddi "Corey".
  5. Se interessate in quistione di quale souvenirs simboliche pò esse purtatu da a Bulgària, prestu aiutà à l'argentu artighjanali, chì sò mudelli è ornamenti unichi. I turisti anu cuntentate cù u prezzu di e ghjuvelli d'argentu, chì hè moltu più bassu chì in casa. L'amatori di l'acassi di camionu ùn ponu micca lascià senza una maschera di Kukerska di u pelle, u legnu è a pelle, chjamatu dopu à u Diu di a fertilità. Hè bisognu di sparte di i dolls búlgaro, chì ponu vèstinu naziunale è vultendu à a vita cù e so mani. Parechje portanu tracce di Bulgaria è braccialetti bordati. Questi prudutti artighjanali originali certamenti cumpressione a casa cù cunfortu è calidez, è diventanu un bonu rigalu di mamma o nia per ogni festa.

Hè pussibule di purtà da a Bulgària è di diliziosi, chì certamenti ghjudiziaranu à i visitatori chì venenu visitate dopu à u viaghju. In Bulgaria, cresce chì ùn sò micca e malatie chì ùn pò micca curatu cù tè medicinali. Una varietà di tesitori d'insetti trovi u to gustu favoritu, chì sempre vi ricurderebbe di un viaghju in questu paese. Per i zuttati più forte, pudete cumprà vodka locale, chì hè fatta di albicocca, prugna, prugna, uva e racini.