A voir à Estocolmo?

Un turisticu chì hè stata in a capitale sueca hè improbabile di avè a dumanda "Chi vede in Stoccolma", perchè vi sarà preoccupatu d'induve dumandà u tempu per esaminà tutte e bellesità di questa cità. Sta cità veramente magica, custruita nantu à 14 isuli culligati cù 57 ponti, hè cusì bella è originale chì nisuna cume staghjunà in u core di tutti chì u visite.

U Palazzu Giulinu in Stoccu

Cumpagnatu nantu à u situ di l'anticu casteddu "Tre Coro", u Palazzu Giulinu in Stoccolma hè cunnisciutu per parechji razze. Prima, a so misura - hè cunzidiratu unu di i palazzi più grande di u mondu. Siconda, perchè hè u palazzu più grande di u mondu, chì à quellu ghjornu hè a residenza reale. U palazzu custruisce in u stilu di u baroque seculu è hè improbabile di scopre l'amatori di l'architettura. Puderanu, pruduceranu un sensu tristu è oppressivu. Ma u cambiante di a guardia, chì si trova in l'estiu di ogni ghjornu, u restu di l'annu solu u Mesevenzi, i sàbatu è i domenica, certamenti anu atraisce l'attenzione di i turisti.

Museo Astrid Lindgren à Stoccolma

U viaghjatori di sicuru cumunitate micca Unibacken - u museu di fiancali Astrid Lindgren à Stoccu. In stu locu fabuloso pudete ghjucà cù Baby and Carlson, Pippi Long Stockings è Mummy Trolls, è ancu altri héros di i fichi scandinavi. Inoltre, in a libreria di u museu pudete sceglie è cumprà u libru chì piaceru in quasi ogni lingua di u mondu.

Vasa Museum in Stoccolma

Senza dubbita, attraversu l'attinzioni di i invitati di Stoccolma è un museu pocu cumuni, custruitu in un bughju ghjustu da u fondu di u mari, chì hà incannucciatu durante a prima saluta à u mari. Successe in u distanti 1628, è a navi puderia sollate solu dopu à più di trè seculi. Avà, Vasa hè l'unicu bastimentu di navigazione conservatu di u principiu di u seculu XVII.

Città in Stoccolma

Hè solu impussibule per evità l'attenzione è u simbulu di Svezia - l'agliu. Questu edifiziu, custruitu in u principiu di u XXu seculu in u stilu di u romanticismu naziunale, include un magazinu d'opere di arti d'ùnicu, uffizii di l'amministrazione di cità è i banquetti, una di quale hè annunzatu cù premiu Nobel.

U museu ABBA in Stoccolma

In l'isula di Djurgården in u cumunità di l'esposizione in maiu 2013 u museu di i famosu suec quatre - u gruppu ABBA hè statu. I visitori pudete entre in l'urganisimu cù i solisti virtuale di u so fugliali prediletti, pruvate à u costume di scena è i canzoni scritte in u music studio.

L'Opera Reale in Stoccolma

Connoisseurs di a musica classica must visita a famosa Opera Reale, custruita in a fini di u seculu XVIII per l'ordine di u Sudu Ruggeru III. Hè perchè u custruzzioni di l'opera hè stata fatta da l'ordine di u Rè, hè stata dicurama cù tali splendore. In u palcuscenicu di l'Opera Reale, i rendimenu sò realizati da u troupe stessu di a cumpagnia, è dinò di i viaghji di opera houses da altri paesi.

Museo Storico di Stoccolma

L'exposizione di u museu storicu statale hè struitu in tale manera chì ùn deve micca indiferente nè i zitelli, è l'adulti - tuttu hè assai simplicità è ovvia. Sottu u teatru di stu museu, exhibe illustraru a storia di Suèghjie di l'Edile di Pedra à u XVI secolo hà trovu u so postu. E ciò chì hè più notuitu hè chì a maiò parte di l'esibiti sò pussuti in mani, pruvate è fotografiatu. A parte di l'exposu hè dedicatu à i Vichinghi: articuli di casa, tessili, barche, armi, ornamenti è ancu un mudellu di u so settore.

Pudete vede sta città maravigliosa per avè u passaportu è avè issuatu una visa Schengen à Suviè.