Teatru di Dionisu in Atena

Unu di i turchi di l'antica cità greca di Atena hè u teatru di Dionisiu. Hè u teatru anticu di u mondu. U teatru di Dionisu in Atena fù custruitu in u 6u seculu aC. Hè quì chì i famiglii Dionisnii ateniiani eranu celebrati - festivi in ​​onori di Dionisiu, u diu di l'arti è l'enoteche, tenite duie volte à l'annu. I Grechi antichi guderu di e competizioni di l'attori, chì prestu prestu diventanu cum'è «u teatru».

Ma u cuncepimentu mudernu di u teatru hè assai diffirenti da u grecu anticu. Allora, aC, l'audienza hà vistu solu un attore in a so mascara, chì mostra a so capacità à l'accumpagnamentu di u coru. In regula, duranti a Dionisìa, dui o trè attori competed in diverse ginirali. Solu più tardi, cù u sviluppu di l'arti teatrali, l'attori ùn si sò micca vistutu maschere, è parechji persone si cuminciaru à participà à e rendimenu à una volta.

Puderete in u teatru di Dionisu in Ateni i sceni da Sòocli, Eurìpidi, Esfinilu è altre antichi drammichi antichi foru scelti.

Funzioni di l'antica edificazione di u Teatro Ateneu Dionisiu

Ci hè un teatru di Dionisiu nantu à u livellu sudu di l'Acropolis di l'Atene.

In i tempi antichi a scena di teatru era chjamatu una orchestra. Da u auditoreu era spartutu da un fossa cù l'acqua è un passaghju largu. Doppu l'orhestra ci era un schema - un edifiziu induve l'attuali hà disfrazatu e aspittaru l'ingrata a l'urganisimu. I mursu di l'orchestra anu dicurutu cù bas-relief da a vita di i dies grechi antichi, in particulari, Dionisiu stessu, è sti arti d'arti sò stati cunservati parighjinu à l'ora oghje.

Un accordu caracteristicu di u teatru di Dionisiu hè chì ùn hà micca un tettu è si trova sottu u celu apertu. Hè fattu in forma d'un anfiteatro di 67 fila, disposti in a forma di un semicirculu. Stu caratteru di l'edificu hè u causatu à a grandi area di u teatru, perchè era stata creata per 17 mila spettatura. À quellu tempu, era assai, postu chì u numaru d'atinesi era duie volte quellu - circa 35 mila persone. Hè per quessu ogni ghjunghje persunale di Atena puderia assiste à a realizazione.

In prima, i sedi per i fanni di spettaculi eranu di lignu, ma in 325 aC fù rimpiazzatu cù marmura. Grazie à questu, parechji posti sò stati cunservati finu à questu ghjornu. Sò assai bassu (solu circa 40 cm altu), cusì avè u spettore avianu a pusà nantu à i coffi.

È per i visitori più rispettati à u Teatro Dionisiu in l'Antica Grezia, i sedie di pietra di a prima fila èranu nominali - questu hè evidenti da insettimenti marcati nantu à elli (per esempiu, i sede di l'imperadori Rumani Nero è Adrian).

À u mumentu di a nostra era, in u primu seculu, u teatru fù ricustruitu novu, questu tempu in praticati gladiatorial e circus performances. Dopu frà a prima fila è l'arena hè statu custruitu un arzu di ferru è marmurale, cuncepimentu per pruteggiri i televidenti da i participanti in tali prestazioni.

Antico Teatro Greco di Dionisiu oghje

Comu unu di i più antichi edifici di una cultura cusì grande, u Teatro Dionisiu in Ateni hè sugettu à a ristaurazione. Oghje, questa hè a respunsabilità di l'organizazione non lucrativa Diazoma. U travagliu hè parzialamenti finanzatu da u prefinitu grecu, in parti da i fondi di carità. Questu serà passatu circa 6 milioni d'euros. U primariu hè l'architettu grecanu Constantinos Boletis, è u travagliu stessu hè tutale di cumpritatu di u 2015.

Eccu u pianu di a ristaurazione di u famusu monumentu di l'architettura è l'arte:

U teatru di Dionisu in Grecia hè un monicu à u mondu di u mondu. Esse in Atena, ùn vi assicureghja di visità l'antica Acropolis per pagà un tribute à questa fita.