Ghost Town in a Regione Mosca

Per entra à l'atmosfera di l'antichità è si sente in u XVIII seculu, ùn hè micca necessariu di andà in paesi distanti per valli i castelli. Ricivutu pocu tempu una vera cità fantastica di quelli tempi era apertu per i turisti vicinu à u paese di Serednikovo. Nimu misteriosi o mistiche: una cità abandunata in l' abbitanti vicinu Firsanovka hè nunda più di paisaghji per a film. Ma avà hè st'indirizzu veru di u paese di Firsanovka.

Un populu ghastu vicinu à Firsanovka - induve hè vene da?

U nomu hè certamenti forte è prublema una impressioni viva. Ma in fattu, ùn hè micca una cità antica cù casi e fugliale e altre artefattiti. A cità abbandunata in l'abbitanti, era più correctu per chjamà paisoli desolate. Sembra assai naturali, ma hè solu u paisaghju di a spartazione di a film. In u 2010 anu stati custruiti è, deve esse admittatu, qualità qualitati. Dopu à u sparizioni, ùn anu micca escluditu, perchè a cità facìa stralucatu di manera sorprendentemente realista.

Se prima in queste locu sò stati mandati per ghjunghje nantu à a spluta Serednikovo, ora a cità diventa più diventata è u principiu di numerosi viaghji guiden cun l'inspezione di e strati è di e case di u XVIII sèculu. Hè bisognu di ricunnosce chì a cità ghisa in Firsanovka hè fatta da secunnu tutti i tradizioni di quelli tempi. Solu quandu avete bisognu di l'assicuta assicurata di l'abitanti di a cità, cumencia à crede in a so scena.

Ma veramente, i strade stradeaghji è e altri muli di pietra parmetteranu accurately l'atmosfera di quellu tempu. Sicondu u scopu classicicu, un veru sughjettu di lignu d'un tipu di u ponte pò levà à a cità. Ella squeaks about the way a real one can squeak. Comu esse stimatu, in a parti cintrali di a cità ghisa in l'abbitanti, hè una piazza di u mercatu cù l'abitazione di a cità. Ci hè ancu una chjesa petite, un armali è una presida.

In particulari attrae l'attinzioni di i turisti in a cità ghisa vicinu à Firsanovka, u ghjornu in u mità di a tarra è, sicuru, i tavernes, chì sò cusì chjappà à vede è guderu u culore lucale. Certi turisti anu osservatu chì i cavalli vicini nantu à i stables vicini a volte una impresione chì a cità hè vera.

Cità ​​abbandunata in l'abbitanti - entretenimentu per i visitori

Ancu cammellu nantu à e carrughji è viaghjate à e casate chì sò sparati in l'imagine hè digià un veru avvenimentu. Ma solu sta visita per una tarifa nominali ùn hè micca limitata. Pudete sapè dettu chì questu locu hè un veru paradisu per i ghjovani ghjovani è ghjustificate per spararè voci di bocca è originali. A strada, i ghjovani impieghjoli sò longu elle offerte turisti ùn solu per sparghje li preziosi di e so càmera, ma ancu per pruvate i costumi di quelli tempi è per fà ritratti stilizeti di memoria. Anu admittemu chì a photo entre verdi paisaghjoli inveci di semplice bè opisculu di l'artisani u Photoshop hè pupulari.

Ùn vulemu fà una photo di produczione , site dunque offre un cavallu nantu à cavalli, per pudè trascurgà in l'atmosfera è fugliate solu à a cumunicazione cù l'animali. Ùn importa di i cavalli - ùn importa micca, a vostra attenzioni hè un spettaculu splendore interessanti realizatu da i stuntmen esperimentati. Un modu o un altru, è ogni turisticu trova quì per elli qualcosa interessante è fate l'emozioni per un bellu pezzu.

Cumu ghjunghje à a cità ghisa di Firsanovka?

¿Se interesó e impaciente para subirse a esta atmósfera? Allora hè urdinatu di sceglite u percorsu cumu per ellu stessu. Sè vo site di mette un viaghju cù u vostru caru, a to manu hè turnà à a strada Novoshvodnenskoye. Aghjustassi in u paese di simili: passeghjani u Pushkin Street è turnà à Nekrasov Street. U vostru travagliu hè di cullà in a strada di campagna in a direzzione di u paese di Mtsyri, è quà à cinquanta minuti à u parcorsu serà una fragata vera.

Decidente di uttene u trenu, da quandu da l'estazioni di Leningrad, vai à a piattaforma "Firsanovka", è quì si trovi u numeru di l'autobus 40, chì vi darà à Mtsyri. Aghjunghjite à a cità ghisa à l'abbitanti ùn hè micca cusì difficiule, è u viaghju hà sempre valuta.