U pastore di Mongolia

Ora in u mondu ci sò più di cinque centu razzi di cani, assai di quali pirsuni hanu fattu pocu tempu. Prutea confirma chì i rappresentanti di a razza più antica sempre tenenu una adaptabilità di vita più bona, è trà e so altre cungenifiche sò distinti da alta intelligenza è fisiologia sana. Tuttu questu hè applicatu à tuttu u largu di i banshees, chì quasi casi 14 mila anni sò simpatichi chì ieggeanu i pastori, aiutendu à mandà e so pècure in i grandi pianni monguli.

A storia di u cane pastore Mongolian

Quessi cani sò cunsiderati cum'è l'ancestori di i cani di l'Asiatica Centrale è Caucasian , ma sta razza hà pocu una cunnessione cù u ghjattu pastore di Tuva è u lupu di Buryat-Mongolian. U nomu di a razza hè u Banh Mongolian, chì volenu più chubby cheeks o riccu in cala. Più raramenti, quessi cani sò chjamati Baavgai (cumpativi) in a so patria, chì faci cù a peculiarità visualmente di sta razza antica. L'imaghjini di u cane Mongulu U Banhar pò esse truvatu nantu à i làcule, petroglyphe, in i laghi di pittura religiosa. Ci sò le legendas chì dicenu cumu a razza di i ghjacchi Banhar eranu in Mongolia. Tradizione dice chì un periculu riturnò da u Tibet, cù un cane di cumpagnu biancu, chì puderia vede u spiritu malignu terribili cù a so seconda parata d'ochji.

L'abitudine di certi cani di sta razza per esse passati sicutati cù l'ochji aperti, hà purtatu à l'apparenza di a fede di i residenti lucali in u fattu chì preghjite à i dii per i so maestri. Anu vulemu chì i so animali morti aviani tornanu à u Tibetu è rinani quì cum'è un essaru umanu. E l'esicuzzioni di u cane sò micca sempre una attività caritativa, è ancu i liggi antichi li prutiggianu di a vuluntà di e mani male, chì ùn ponu micca truvatu in nisun altru paese in u mondu.

Description di u cane pastore Mongolian

A lana di i golfi pò esse paragunate à a fur di un sable o un furmatu pè, cusì brillanti è bella. A punta di a cuda hè impauriti cù un sbagliu di "capelli di cavalli" rossi, chì hè più longu di u quadru. Tale un ornamentu ùn trovi micca in altru locu - hè un caratteristicu caracteristicu di solu u Pastore Mongulu. In generale, la hè un tema per una conversazione speciale. In casu avete vede u 75 percentuale in u undercoat. Stu indicatore hè stata premiatu à qualsiasi rapprisintanti di i mamiferali in u nostru pianeta.

Ci sò pastori monguli di trè culori - un ochkarik nìttimu, un ochkarik negru è più menu menu ponu truvà un banhara rossu pura. Tutti sò un patrimoniu bianca ereditariu in u so pettu. U culmu di rossu-marroni rii in a so lana negra, sicondu a maiò parte di l'esperti, i cani ani ricivutu da i so ancestori salvatichi - l'ova rossa chì abitanti à l'Asia Centrale. U pilatu densu in i masci cù una durata di 15 cm, è si forma una peculiar melena nantu à a testa è u collu.

I rapprisentanti di u cane pastore Mongolian sò mediu o crescite di mediu, musculature densità. I masci sò generalmente maiori ca petite. U limitu di a crescita per una puttana hè 55 cm, è per i cani - 60 cm. A capu di un bangar hè massivu cun un cranu scuru. A peculiarità di a so capicucera hè chì hà una inzzione per u crescente di grassu, chì aiuta à mantene u calore è pruteghja da l'overheating di i sinus nasali. E so orecchie sò chjuche, triangulare in forma è sette finale.

I cani di sta razza hanu sottuponutu un bonu endurance in i cundimi aspri di a Grana Steppe, è sò sceglie à copre cù i predanti, chì pruteggianu i mannarii. Ancu in l'assenza di u so maestru, puderianu travagliarli, è caccia l'animali. Forsi, solu sta razza di i cani hà u stessu intellectu di scola è u sensu di un squadra organizzata, in quantu à i so principali contrare - l'ouli. Tuttu chiddi chì trattàvanu cun elli èranu afflussi da a fideltà di i bannuti, a cuntrollubilità è u bon intelligettu. Per a so natura, sò più piacevuli, in ogni situazione, pruvate à emparate cool. Reintegru, interessu hà sviluppatu in quantità à sta razza, è più è più freti unu pò truvà annunzii nantu à a vendita di cuddle di pastori Mongani, chì facenu pussibule di vedere i belli di i banhars no solu in a foto o video, ma ancu in a vita verita.