Ùn Chanel un: chì sapori preferenu l'iconu di stile di u XX sèculu?

Chì hà fattu l'arricchinu di u divas di cultu di u XX sèculu?

Dopu à u 7 d'aprile di u 1952 di a rivista "Life" da u principale esse blond Hollywood in a cupertine, chì era publicatu hè diventatu diventà un dialogu nominali: "Chì avete postu a notte? - Quarchi gota di Chanel nummiru 5 ", hè diventatu chjucu - quellu fragranza senza alternativa hè diventatu cultu!

Allora u successu di Marilyn hà pruvatu di ripetiri assai famosi famosi, beni, chì ùn hè micca furtunatu per entra in a prossimu commercial di u perfume populari, se pudarete, pruvate per sguassà un pezzu di gloria, dicendu chì questu hè u so gustu predilettu. Ma ... hè valutu à crede cusì tistimonije, è chì prufumi di veru preferitu à l'icone di stile di u XXu seculu?

1. Marilyn Monroe "Geranium di rosa" da Floris

Induditoriamente, u simbulu di u cinema hè statu locu nantu à l'aromu di Chanel N ° 5 è hà mantinutu a legenda finu à a fine di i so ghjorni, sfortunantamenti a luz di i piazze hè stata estinta, nantu à u so corpu l'attrore hà preferitu per sente un sapori completamente differenti - "Rose geranium" da i britannichi di a marca Floris. Prugetti attenti di i manifesti assicura chì in u filatu di "In Jazz Only Girls", i buttigli cù questu acqua di sanitari sò stati dispuniti in a stanza di l'Hotel Monroe in Beverly Hills a granel. Hè sceltu chì oghje sta cumpusizioni cù noti di rose, geranium, citronella oliu è sandalone ùn hè micca più produttu, ma i fanni di u lighjanti blonde pò sapè cum'ellu era a so fragranza preferita, se a truvallu in forma di essenzi bathu.

2. Grace Kelly "Fleurissimo" da Creed

Quandu si vultò, l'attrice è a 17 princesa di Monaccu, Grace Kelly, era ancu micca cume in i ranchi di fanni di fragranza di Chanel. Dopu à u tempu in u 1956, u prìncipi Rainier III a purtò à un vinu à a Cattedrale di San Nicola, fragrante cù l'aroma fiurali "Fleurissimo" da Crede, ùn hà micca cambiatu u so amatu o u so perfume. E questu ùn hè micca a fine di u romanticismu di u mumentu - sta cumpusizioni parfume di fiori chì cuntene note di bergamota, tuberosa, iris Florentine è Bulgaru rose, u futuru maritu hà urdinatu da una perfume house respectamente dettu per Grace à cumplittamenti effetmenziu u so ramellu di cunjota!

3. Ava Gardner "Fleurs de La Rose Bulgare" di Creed

Eccu un altru starni di Hollywood, Chanel N ° 5 ùn hè micca in lista di i so fragrances preferiti! Hè cunnisciutu chì Ave Gardner li piaceru i prufumi, i noti principale in quali eranu bergamota, tè tè verde è mandarina. Hà trova tali cumpusizioni in Mitsouko, Guerlain, Fracas è Robert Piguet. Ma u gustu più impurtante di a so vita pò esse chjamatu "Fleurs de The Rose Bulgare" da Crede! Hè a so attrìzia chì si mette nantu à u so corpu, quandu era maritata à Frank Sinatra è spruga nantu à l'escali doppu di disputa globale per signu un signu di reconciliation!

4. Princess Diana "Quelques Fleurs" di Houbigant

U ghjornu chì Diana Spencer hà fattu un ghjornu un amori eternu per u Prince Charles, hà causatu parechje ghjuvelli di cumpagnie di fiori cù noti di tuberose, rose e jasmine "Quelques Fleurs" da Houbigant. Alas, sta fragranza accumpagnata u periodu più amara di a so vita. In a so nova fase, Lady Di hà sappiutu cù un aromu più assulanatu di note d'aranciu, peach, gardenia è amber - "24 Faubourg" di Hermes, criatu in u 1995 da u prufruttore Maurice Roussel.

5. Audrey Hepburn "L'Interdit" di Givenchy

U nome di u fundatori di a Casa di Moda di Derby, Hubert Zivanshi, hè stata assuciata cù l'Audrey Hepburn. Ma solu di l'armata icònica, u moda di a moda francese hà vistutu u so favurevule in fragrances di a firuzione creata ancu solu per ella! Hè cumu cusì chì "L'Interdit" si appareva, chì in Francese significa "prohibit". A strada, l'attrìzia hà dumandatu à Kutyurne per liberà stu perfume in una venda larga!

6. Jackie Kennedy "Joy" di Jean Patou

Ùn hè micca sicretu chì u perfume "Joy" di Jean Patou hè u più caru di u mondu. Per pudè cumpricà una buttiglia di 30 ml cù questu aroma fugliale, hà bisognu di cullà 336 kg di rosi (28 dozen) è 10.000 fiaschi. In a pruduzzione di "Joy" hà avutu cun grande rispe in 1929 durante a Great Depression, è ùn eranu micca sbagghiati. Dopu questu, hè questu fragrana chì ripiglià ogni modu di premii, cum'è «L'odore di u seculu» in u 2000. E, sicuru, a prima dama di i Stati Uniti, è più tardi - a donna di u bilizianu grecu Aristotle Onassis, Jackie Kennedy solu ùn pudia sceglie altre favurite!

7. Catherine Hepburn "Vol de Nuit" di Guerlain

Più di 4 anni durò a romanzu di a più grande actriz di Hollywood Katherine Hepburn cù u magnate di film, u barone d'oliu è l'admiratore passioni di l'aviazione Howard Hughes. U so amori hè sempri immortalizatu in u dramma Martin Scorsese "Aviator", è duranti a vita di l'attri tradotta di sta storia durau assai tempu è anu avutu un nome - "Vol de Nuit" di Guerlain! Hè stu perfume, creatu com un signu di rispettu per u libru di Saint-Exupery "Voleu Nù" da Jacques Gerlen, ùn hè micca per casu chì Catherine hà sceltu u so amatu. Pigliate una strada attentiva - a so buttiglia s'assumiglia à l'aleveti di una propria di movimentu!

8. Natalie Wood "Jungle Gardenia" di Tuvaché

A figliola di l'emigranti russi è a legenda di u cinema nordicu Natalie Wood fu lu fan più grande di u capriccioso è delicatu gardenia. A strada, era ancu gravure nantu à a tumba di l'attrenta. È ùn hè micca surprisante chì u perfume favorito di una celebrity hà ancu avutu a puddicà cum'è una fiore prediletti. E questu hè stata trovi - in u 1946 l'stella di "vechju di Hollywood" Barbara Stanwyck hà dettu Natalie Wood una buttiglia di "Jungle Gardenia" di Tuvaché, è l'attrice cun ellu mai parted!

9. Lauren Bacall "L'Ombre Dans L'Eau" da Diptyque Parigi

Alas, ma u Chanel di cultu numero 5 ùn era micca trà l'amata è l'altri legenda di filmu - Lauren Bacall. U simbulu di u sessu sustegnu preferitu a cumpunurie di noti di currantu nurmali è u búlgaro rose in l'buttiglia "L'Ombre Dans L'Eau" da a casa di perfume francese Diptyque Parigi.

10. Elizabeth Taylor "Bal à Versailles" di Jean Desprez

U fattu chì oghje ogni famosa veca u so obbligu di stà nutatu à a storia com'è una perfumare persunale hè pussibule grazia à l'Elizabeth Taylor. Hè stata l'attrìzia chì hà iniziatu a so linea di prufinu di i perfumeria è prisentatu i scopi più populari di u mondu, i Diamanti bianchi, Forever è Passion. Ma ancu u più vicinu à l'anima è u corpu di l'attrìccia era a cumuzioni orientali di rosemary, aranciu, sali e banne chjamatu "Bal à Versailles" di Jean Desprez. Era questu perfume chì l'attrìccia usò durante u roghjoni di "Cleopatra", è hè rumore chì a buttiglia di "Bal à Versailles" Taylor ancu detti Michael Jackson, chì "stendu" tutta a so vita!