Constance Jablonski

Constance Jablonski (Constance Jablonski) - u modellu supremu in Francia. Dû 2010, a stesa di Estée Lauder. In u 2012 accede à i primi dui mudelli più populari di u mondu. Hè famosu per u fattu chì in 2009 hà stallatu un rècordu di a moda, è hà travagliatu 72 mostra per 1 mese.

Parametri:

Altezza: 180 cm.

Eye color: blue.

Culore di u culore: brume biancu.

Cofre: 87 cm.

Cena: 59 cm.

Malata: 89 cm.

Scarpa: 40 (Europa).

Magazzini di vendita: 34 (europeu).

Biografia Constance Jablonski

U mudellu francese nascìu annantu à u 29 di uttroghju 1990 in i subborgi di Lille, Francia. Dopu avè a zitiddina, a zitella era distinata da a ghjustizia è a cuncentrazione. Ancu in i primi anni, Constance Jablonski soiu cun una carriera riescita. Constance hà decisu à ottene u successu in tennis. Hà travagliatu per ellu durante 9 anni è ùn ne mai parted cun l'aiutu di piglià u so postu in grande sport. Ma i piani eranu sprizzati da u so fratellu, chì era predilettu di i sposi di moda è hà vistatu regularmente in a TV. Custanza, cù u so frateddu, hà vistu i mudeli chì camminavanu sopra a catamaranu in robba marcatu, cù a so ghjustizia, a zitella hà pigliatu di pensà à l'imagine, cammendu nantu à a catamarana, bellezza.

Quandu Constanza Jablonski era diicci sett'anni, u so frateddu mandò a foto di a so surella in una agenza muderna in u nordu di Francia. Young Constance era interessatu in l'agenzia, hà cunsideratu una chjama è offre un travagliu. Questu avvenimentu marcò l'iniziu di a so carriera di mudellu.

A 19 anni, Jablonski stirred up in u mondu di a moda, affidendu un novu reginu mundiale - u mudellu hà travagliatu 72 mostra in solu un mesi.

A l'età di 23 Constance Jablonski intrìu in i top ten muduli più populari di u mondu.

Carrera Constanza Jablonski

In u 2006, Constance Jablonski intrìu in a semifinalista di u cuncorsu "Elite Model Look". In u stessu annu, a zitella principia un mudellu di carriera. Dui anni dopu, a Frenchwoman si tramutò in New York, unni firmau cuntrattu cù l'agenzii Elite è Marilyn Model Mgmt. Constance hà fattu esse u rapprisentativu di a cullezzione spring-summer 2009 da Gucci, Hermès, Dolce & Gabbana, Elie Saab, Louis Vuitton, Donna Karan è assai e altre famosi.

Ntô nuvembre di u 2008, Constance parechje per a prima volta in a tarra di a rivista. Fu la rivista italiana Amica. In u stessu annu, Constance hà sappiutu stella in i campi di publicità D & G, Topshop, Y-3, TSE per a sesta primavera-estiu 2009.

In u 2009, Constance hè statu affidatu à apre e chjusu u prufeta di Thakoon, Julien Macdonald, Filosofia di Alberta Ferretti, Tibi. Allora aghjò in i campi di publicità Cesare Paciotti, H & M, Moschino è Benetton. In u stessu annu, u mudellu pareva nantu à e cose da trè rivista: Russh, Vogue Portugal è Harper's Bazaar Russia. A attenzione di i fanatori attrae una sesión di foto per l'ultima rivista. A sessione di photo hè realizata da Joshua Jordan in stili baroccu.

In u 2010, Jablonski travaglia cun Raymond Meyer. A sessione di photo hè stata fatta pè a Issus di Februvale di Vogue US. A zitella presenta a robba di Hermès, Emilio Pucci, Yves Saint Laurent, etc.

In a cumpagnia di Numero, Constance hà prisintatu in u stilu di u 70. Ma l'attinzioni di i fanali hè stata attraversata da u zitellu africanu in mani di u mudellu. Questa decisione di u fotografu di Greg Kaidel è apprizzatu.

U 2010 era riccu in imaghjini - Constance parechje davanti à i fanatichi in l'imaghjini di Sherlock Holmes è Zorro. I so ritratti eranu fatti da u fotografu dotore Paolo Roversi. A filmazioni hè stata apposta per a cumpagnia Hermes.

Data da 2010 per u mudellu più chè successu - hà participatu in a manifestazione di Victoria's Secret è hà firmatu un cuntrattu cù l'estera americana Cosmetica Estée Lauder. In u 2011 Constance Jablonski appareru nantu à e cose di dui magazines (Numéro France è Antidote Magazine), hà participatu in dui campagnoli di publicità (Sonia Rykiel è John Galliano) è participà à a sesión di foto "Madonna".

In u 2012, Constance hà prisintatu questi di trè magazines (America, Russia, Australia), prisentatu issi vistimenti di Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Jason Wu, Stella McCartney, Salvatore Ferragamo è Loewe, hà travagliatu cù ipertorii eminenti com Victor Demarchelier è Patrick Demarchelier. In u stessu annu Constance Jablonski hà pigliatu l'ochju postu in a classificazione di i mudelli più populari di u mondu.