Abbruciola di u legnu

A natura è l'esperienza di e generazioni aiutanu à mantenenu a nostra salute. In l'età di e tecnulugia novi è i tecnulugia d'alta tecnulugia, u scorchera di u bedu - a cortezza di u legnu d'usanza, hè utilizzatu bè in a fabricazione di suluzione per i scarpi .

Beneficichi di pruvari da u berva d'abbru

Stu tipu di materia prima hè permessa per preparazione medica in parechji paesi di u mondu. Comu regula, per falla sulitori, l'cortezza hè stata fatta di a vita o anch'elli chjapu in bedini. U più preziosa hè a casca di u beditu, presa da a parte mediale di l'arbre. Dopu chì a curtuccia secca, hè prestu à utilizà.

Beneficichi di pruvari da u berva d'u beddu:

In u passatu - bastucci calzini, in u prisenti - suletta da a cortezza di u bedriddu

Ci hè chì a salute è a pruvucatoria sò direttamente ligati à a bursa. Per via di a puvirtà, i nostri avè usi bastilla calzini, ma i privati ​​eranu stati premiati da a longevità, mancanza di reumatismu e di malatie.

Oghje nantu à lettini di l'scorchera di u beddu pò esse disprezzatu in casa, cù stivali di gomma, cù calzette d'otoño è invierno. Insoles ùn solu ùn vi permettenu micca e so jammi per friddà, ma ancu anu spulatu a sudazione, eliminate un oliu sfavore. Cù l'aiutu di stu pruduttu, i malatii cumuni pò esse impeditu.

A strada, se pensate chì i tale taliani sò stiff e incùmodu in u calcariu, da quandu si trovi assai mistade - dopu à 2-3 ghjorni d'utilizzu, sò diventate arghjintinu, cusì cun cómodu.

A pruduce naturali pò esse acquistatu solu in a tenda, detras d'elle assai vanu à u boscu, sguassate l'arbureta d'un arbore cadutu è tagliate a stolechka à a so dimensione.