A figura femminile ideale da l'Anticu Egittu à i nostri ghjorni

A varietà di "ideali" figuri femina da i normande di una particular era storica.

Anticu Egittu (1292 - 1069 aC)

In l'Egittu anticu, e donne anu doute tanti privilegi è libertà, a re-acquistage di quale e femine moderni di u fieru sessu pigghianu più di mila anni. A società antica egiziana era tranquilla di tuttu ciò chì era assuciatu cù u sessu, è e relanzzioni sessuale premarite eranu in quellu tempu fenomenu accettabili. I donne possu prupietà propiu propiu, invechje di i so mariti, è iniziu un divorziu senza teme d'auditu censurà da l'altri. E ancu in quelli tempi distanti, puderianu ripetiri tenei diffirenti, è ancu u titulu di Faraone!

In quantu à a bellezza esterna è l'attrativa, l'arti ogetti in relazione à l'era di l'Antigianu Egittu, indica chì una cundizione suficientemente impurtante per l'attrazione di a donna era longu, capelli furiali. Parechje ghjente sippitonu bracciale per spencerà a simetria di a fàccia, è anu appiicatu ancu antimoniu cumu nìuru à l'ochji. Inoltre, e donne cù una cintura finita è alta è e spalle finos sò stati cunsigliata di u standard di bellezza in quelli ghjorni.

Grezia antica (500 - 300 aC)

Aristòtilu chjamò a figura femminile "un corpu masculinu deformatu" è era in parte bona - in Grecia antica, era abbastante. L'antichi grechi anu prestu assai più attente à u fisicu masculinu ideali ca l'una femina. A causa di quale esattamente l'omi di quellu periodu (è micca di e donne) pruvate à alcunisce l'altu standard di a perfecci fisica chì esiste in questa epica. È hè assai bellu, se ùn piglià micca cunputatu u fattu chì e donne, chì e forme ùn s'assumiglia micca una figura maschili, erani cunsunati cungi è strammi.

Nakedness hè una parte integrante di a sucità antica greca, ma in pittura è sculture di e femminili nude di quellu periodu, pò vede spessu a vesti chì esconda casi tuttu u corpu. Hè cresce chì a prima sculture femminile nativa in a Grecia clàssica hè l'scultura di Afrodite di Cnidu, à ghjudicamentu da quale, l'ideal di a bellezza femina in a Grezia antica hè cunsiderata cum'è un corpu chjucu cù formi faciuli.

A Dinastia Han (206-220 AD)

Dapoi u tempu anticu, a sucità chinesa hà statu patriarcalu, chì cunsiderà chì u rolu di e donne è i so diritti sò ridduciutu quì à un minimu. Duranti u regnu di a dinastia Han, u standard di a bellezza femina era un corpu raffinatu, rifinitu, chì radiate un ria internu. E donne avianu avutu una pelusa palla, pilami chjucchi largu, labbra rosse, denti bianchi, caminu gracciosa è i peri petite. È l'ultimi si sia unu di i aspetti più importanti di a bellezza cinese per centu anni.

U Rinascimentu Italianu (1400 - 1700).

L'Italia Rénessisa era una societaria patriarcale cattolica è patriarcale extremadamente religiosa. E donne devenu esse una virtù di verità è spessu torna da esse distrutta da l'omi in l'affari pùblicu è internu. A dignità di a donna hè stata stimata da a so rilazioni cù l'omi, seghji di Dieu, u patri o maritu.

U cumpurtamentu è l'apparenza di u cunjunore anu bisognu di riflette l'istatutu di u so maritu. Durante u Rinascimentu Italianu, un corpu rotonu era cunsideratu particulari attrattiva, cumprese i malati è i pomi maiò. Inoltre, u standard di a bellezza fisica era a pelle pallidu, u pilu di rubanus rossi è a frunti alta.

Inghilterra vitturiana (1837 - 1901).

L'era vittoria durò durante u regnu di a Regina Victoria. A ghjovena nova, chì era ancu una mòglia è mamma, divintò a figura più influente di quellu periodu storicu. L'Attachment à a casa, a famigghia è a maternità eranu valuri di priurità in a so famiglia vitturiana, postu chì era a Queen Victoria chì valore a maiò.

U stilu di quellu tempu riflette bisognu u rolu maternu di e donne in a società. Li picciotti e donni madura mischjanu corsetos, vulendu aghjustà u so cintura è fà a so figura chì aspetta com'è un mircà. Quessi corsets estivi limitanu limitamente a mobilità fisica di e donne, chì ghjè per quessa chì i so pussibuli ùn puderanu micca pratica à impiegà u travagliu manual. Inoltre, e donne facianu longu capelli, chì in l'era vittoria hè cunsideratu un altru attribuitu inalienatu di a femminilezza.

I vint'anni dashing (1920s)

In u 1920, e donne in i Stati Uniti hà u dirittu di votu, è questu fattu hà stabilitu u tonu per tuttu u dicenniu. Ci era una libertà tantu longa! E donne, chì in a Siconda Guerra mundiale esiguu u travagliu più difficiu, ùn volenu micca abbandunà e so travagliu. A lege secca hà causatu l'apparizione di dicini di metri détriti chì vindianu l'alkohol, chì, cù a popularisazione di u cinema è di Charleston, permette a creazione di una nova cultura - strappi femminili. Avutu l'apparenza androginosa, è per minimizzà l'impurtanza di una cintura finta è u rifiutu di scuntrarà bras chì astiava u pettu. Cusì, bella in i 1920 hè un corpu boyisticu finitu è ​​cù formi frontiere è e ronde.

Golden Age of Hollywood (1930 - 1950).

L'Edizzione d 'Urgell of Hollywood durò da u 1930 à u 1950. À quellu tempu, u codice morale principali chì stabiliscenu parametri morali quantu à quellu chì pò esse dichjaratu, muratu o in unsaid in a film, hè l'"Codice di Hayes". Stu settore di règule è di normi limite u tipu di rolli destinatu à u sessu più bellu, è cusì creà una idealizazione di una donna chì, per a prima volta in a storia, sparse rapidamente in u mondu. U standard di bellezza era l'astresi di cine di quellu tempu, è in particulari Marilyn Monroe, chì hà una figura femminile cun una cintura finta.

I sittanta sittintri (1960s)

Nta l'anni 60, i persone giantini giusi ciavani di a liberalizazione, chì u risultatu in più travagli per i femine. U dete à accessu à pills anticoncepcionanti, chì dà impetu à a furmazione di u feminismu.

"Jolly London" hà avutu influenza prufonda in tuttu u mondu occidintali durante a seconda mità di i 1960ini, grazie à quali mini-faldi è a vestimenta di a silhouette hà intrutu in a moda. Tutti sti tendenzi eranu riflessi in u stilu impurtante di u famosu modellu Twiggy, chì u physique furzò à cambià l'ideali di a bellezza da un corpu seductivu è enormi à una figura alta è maggie.

L'era di supermodeli (1980s)

Jane Fonda in l'anni 1980 facìa aerobicà una tendenza, chì furiau tutte e donne per sognu di una figura sportiva. U standard di bellezza di questa era inescupertava era a figura di supermodeli (cum'è per esempiu, Cindy Crawford): un corpu allivatu è slavi, senza mancu in tarrienti pecelli. Duranti stu piriodu, ci era ancu una sesta in l'incidenza di l'anoreksia, chì, sicondu parechji esperti, era causatu da u sviluppu bruscimentu in a popularità di eserciziu fisicu è di furmazione.

Heroina chic (1990's)

Dopu à u materialismu è l'eccessivu entusiasmu sportiu in l'anni 1980, a moda si spende à un angelo radicantu differenti. L'uppostu, pallidu è rinunziatu Kate Moss, chì era trattatu di l'addiction di droga, divintò a personificazione di u piriu di "heroina chic" osservata in l'anni 1990. Hè dunqua micca surprisa chì durante stu periodu l'usu di l'eroine anu aumentatu significativamente, per quessa, in u 1997, u presidente Clinton criticò è cunnannau i tendenzi malsani in a soziunità.

Bellezza postmodernità (2000 - i nostri ghjorni)

In l'anni 2000, e donne si sò persu durmi cù un quantità abbundante di richiesti per l'apparenza. Da quì avà sò duvite esse ghjustu, ma hè sanu, anu un magnificu peveru è un buttone in bocca, ma à u listessu tempu avete un stommacu flat.

Per fà tutti questi, e donne anu cuminciatu sempri più à vultà in a cirugia plastica. E questu hè un fattu pruvatu. Tutti i studi ricenti amparanu chì in l'ultimi anni parechji numeri di pazienti sottu à 30 anni chì sò stati arricurdati per i prucedure di crescenu i nucali, quant'è per migliurà l'apparenza per creà un omu bonu, hà hà sviluppatu significativamente è si sviluppau.

Hè cumu u norme di bellezza sò cambiatu per parechji seculi. Avete pensate chì anu passatu a prova di u tempu o anu da esse ghjudiziati à parechji cambiamenti in u futuru?