Ciò chì pare à a morte?

Una persone sempre pensa à quellu chì u principiu di a vita. Ùn hè solu di l'esistenza o di non-esistenza di a vita di l'oltre, ma ancu di u mitu misticu, chì ghjè un passatore di a morte vinuta-morte.

Tanti poeti, scrittori è artisti pensanu nantu à a manera di a morte. In diverse opere di l'arte, sta criatura hè rappresentata in a forma di una vecchia cù un falce. Ma, s'ellu avete a mitulugia, a morte principale hà avutu un apparenza tutta a diversità.

Ciò chì hè chì a morte ùn pareva micca una mascara?

Sicondu una di e leggende, sta criatura ùn era micca una una donna terribili e fatta. Questa mascara era misuta da a morte solu quandu vulia una persona per sorda l'ultimi momenti di a vita, perchè scenza è horrore. Inesessuali, era una bedda ragazza triste di a pelle pallita è di l'ochji brillanti. Ellu viaghjava à i persone per allistà i so suffriri, salvatli da a malatia è di pienghje. Solu dopu chì sta picciuttedda divintò divicciata cun l'umanità, hà cuminciatu à punisce persone per una vita inghjusta.

Per quessa, cumu l'anghjulu di a morte pò esse affariate pò esse discuttu infinitu. À una persona, sta criatura hè in forma di u più bellu ch'ellu ùn pudia più vede, à l'altru in un modu pocu attrattivu è repulsivu. Tuttu u ghjornu dependerà di a relazione di morte à una persona particulare. Hè cresce quella espressione "Una morte fàciva o duru" hè statu pricisu per quessa.

Chì significarà u signu di morte?

Inoltre, i persone seranu sempre interessate da se puderete guessà u tempu di a morte propria, esse guidata da parechji signali è piste. Hè cresce chì ci sò parechji signativi nantu à quale hè pussibule di determinà a sfurtunata chì viaghja. A maiò spessu si sò assuciati à u patronu è l'arranzu di linii nantu à e mani. Un specialista in leghje i patroni di i palme pò palesa micca solu l'esperanza di vita media di una persona particulare, ma dinò a causa di a so morte.

U signu ufficiali è modu hè ancu cunsideratu cum'è a morte cun una falce, chì pare com'è un scheletru in un capu longu è un cranu cun l'ossus cruzati. Sti l'imagine pò esse a più frequenza in testi littirarii, in libri teologu è in i sugetti di i pittura. Questa hè a forma più cumuni di stu misticu mistu. In ogni modu, quarchi ci sò parechni imagine. Per esempiu, una certa nebula, chì l'articulu di quale s'assumiglia à un omu cù un mantellu longu cù una cappucciu, o un coru negru cun pienu aperta.