Semargle - u diu di l'antichi Slaves

A mitulugia slava ci includi un gran numaru de deities, chì anu u so cumpagnie spiccienti è ei area di influenza. Ancu si a religione hè cumuni in u mondu mudernu, u numaru di pagani hè enormu. Unu di i figuri significattivi hè u diu Semargle.

Quale hè Semargl?

A supremita deità, u guardiastu di u focu eternu è u tutore di observà tutti i riti ligati à u focu, tuttu questu hè di Semargla o Ognebog. Hè cresce chì patrona u palazzu di a serpente celestia in u Circu di Saldatura. Semargle hè u figliolu maiore di u diu supremu Svarog . I slaves pensanu chì era u patronu di a luna, a casa è altre esferichi assicurati cù u focu. Quandu una persona hà una frebba, dicenu chì Ognebog si stalla in l'anima umana, perchè era pruibitu di rimettà a temperatura da prima.

Semargle - simbulu

Ddiu, quale hè u guardiastru di u focu, parechji simboli sò culligati. U signu principali hè u piuvutu di u lupu (hè ancu chjamatu u runem Segargla), è anu sempre l'imaghjini di un cani alatu o Rarog - a bandera di u prìncipi Vladimir Svyatoslavovich. Dapoi Semargle Svarozhich hè l'imaghja di u focu di u primu nascit, u so simbulu hè cunsideratu chjamatu flame. Molti parranu d'un altru simbulu-un signu solidu cù u capu di cane in piace di a pala superiore, ma in fattu, ùn ci hè pruvale documentale.

Semargle - Mitulugia Slavica

U cultu di sta diità hà sviluppatu circa 3 mila anni fà. Ci hè una supposizione chì u nome di a divinità hè assuciatu cù a parola "pusterità". Hè nutate chì u diu di i Slavi Semargle ùn era micca popular à quellu tempu, ma i persone sempre venerà.

  1. Rapprisbata com'è un cane alatu, chì guardò i sementi è i culturi. Era vverutu nantu à a par cù altri vigneti.
  2. L'ìduli di Semargle sò stati nantu à i tempii cù altre deities. Honoronu in i ghjorni chì sò assuciati cù i segni di focu.
  3. A divinità hè u mediatriu trà u mondu reale è i dii. Hà a putenza di trasfurmà rapidamenti da Yavi à Regula è in a direzione opposta. U so so obligazione hè di prutezzione di e persone è di impedisce u male di ingressu à a terra.
  4. Semargle, à u cuntrariu di altre deities, vive direttamente entre i ghjente ordinariu, perchè spanna assai spazii di a vita.
  5. Appellu à quellu chì omi è animali sò malati. I suldati u priconu à Semargl prima di a battagghia per dà a vittoria.

U Diu di i Slavi Semargle - l'amuleto

Utilizà u materiale dispunibule, pudete fà u vostru stessu putenziali putenziali. A scorchizzione di u beddu abbitatu hè utilizzatu com'è a basa, chì hè un cunduttore ecunumante di l'energia. Se ùn pudete micca fà, pudete piglià un pezzu di pelle brilla, suede o un chip di lignu. Hè necessariu di cutà a runa è mette un simbulu nantu à questu, è poi, per cunducerete un rituali in modu chì u guardiu di Semargl hà accuminciatu à attu.

  1. Per cumincià u rituali hè nantu à un stomacu vacanti, mentre ch'ellu duvete purteri garbi è cleverte.
  2. L'altare si deve creatu in u nordu-punente, per ellu site una tela chjuda, chjama una candela è mette a runa, l'imagine.
  3. Concentrate, cercate i vostri ochji è leghje a trama.

A Gloria di Semarglu

Sicondu u vechju stilu u 1u d'aprile, è in u novu 14 d'aprile, Semgarla hè veneratu. Hè una festa di u focu, cù quale diverse e tradizione è i signori sò assuciati. In i tempi antichi, in quellu ghjornu, un bonu di a dea di a morte di Morena era fatta di rami è credendu in l'accusata di dicinu adiu à l'inguernu. Call the goddess of fertility and spring. Assicuratevi di fà una bonfire è saltate à l'altru, perchè Diu Semargl hè vinutu è fretce u focu. Inoltre, hè sempre glurificatu in leghje un testu speciale.

I pricori di Semarglu

In i tempi antichi a ghjente volte oghje annantu à questa divinità, tanti riti chì sò cunnisciutu chì aiutanu à trattà cun diversità di prublemi è ricivete numerosi benedizzioni. Per esempiu, vignaghjoli dirivanu chì u diu di Slavicu Semargl hè un spiritu di fertilità, cusì dirigenu una ceremonia especial per a prutezzione di i culturi. I campi per a ricchezza vittoria eranu abbruciati cù u focu, è l'ash restante era usatu per a fecundazione. Duranti l'ardenti, leganu una conspirazione speciale per aiutà à Semargle.

In u mondu mudernu, u diu di u focu hè speditu vicinu à dumande à a curazione, stabilendu sentimenti trà i cagiuni, a felicità in a casa è cù altre prublemi. Hè nutate chì i cusimeri dedicati à stu diu sò cum'è un hymns. Per guariscenu di a malatia, avete bisognu di metterà una figura di Semgarl supra a persona è l'acqua à u capu di u lettu. Chjama a candela è chant a cuspirazione. Dopu à questu, u paci era di darà un beie d'acqua dispostu, ma lasciate a cannila incusculita solu. U ritrattu, chì dette Semargle Ognebog, averebbe stà vicinu à u paci di rinvià.

Appellu à u diu di u focu per stabilisce a vita persunale, cumu si preocesse a preservazione di sentimenti. Hè megliu pricà à quellu di u ghjornu di u equinoxe autumnale. Per aiutà à u Semargl, aiuta à l'Slavs, hè necessariu accuncià una grande candela, postu vicinu à un specchiu è una imaghjina di una dei. In vista di a flame, dite à a conspirazione u numeru 1. Dopu questu, pusendu una munita cum'è buy-out è lasciarà micca abbattita sutta una candela. Dopu à questu, pozzu una munita in ogni focu, dicendu u cunghjunta 2.