Signore Vishnu

Signore Vishnu hè unu di i dies più venerati in Hinduism. Hè nantu à a lista di a Trinità Trimurti, chì hà a forza micca solu per creà è mantene a pace, ma ancu per esse anu da. Chjamanu Vishnu u guardiastru di l'universu. A so cumpagnia principali hè di venite à a Terra in situ situ critica è restituisce l'armunia è u equilibriu di u bonu è u malu. Sicondu l'infurmazioni esistenti, l'incarnazioni di Lord Vishnu hà digià passatu novi volte. I so populu chì u veneranu sò chjamati Vaisnavas.

Chì hè cunnisciutu di u Diu di India Vishnu?

In l'omu, u diu hè assuciatu principalamenti cù u Sun. Scrivi à Vishnu cum'è un omu cù a pelle blu è quattru armi. In elli possu articuli per quale ellu hè direttamente rispunsevule. Ogni annu duie significati diffirenti, per esempiu:

  1. Sink - hà a capacità di producià u sonu "Om", chì hè impurtante in l'universu.
  2. U chakra o discu hè un simbulu di a mente. Eccu un tipu d'armi chì torna à Vishnu sùbitu dopu ogni ghjornu.
  3. Lotus hè un signu di purità è di libertà.
  4. Bulava - personificeghja a forza mentale è fisica.

A moglia di u diu Vishnu hè Lakshmi (in traduzzione "bellezza") o cum'è ancu chjamatu Sri (in traduzzione "felicità"). Questa dea donate a felicità di a persona, a bellezza è a ricchezza. Ella porta un vistitu amarulu è brillanti. Lakshmi hè sempre cù u so maritu. Vishnu hè spessu rapprisentatu in dui formi. À quarchi imaghjini quì nantu à una lotus è u cantu hè vicinu à ellu. In altri varianti, si trova annantu à i cinghi di serpenti trà l'oceanu Latte, è Lakshmi faci un massaggio per u pede. Hè menu cumuni sò imaghjini chì Vishnu hè in cavallu in l'águila Garuda, chì hè u rè di i pani.

A unicitati di Vishnu si trova in a so capacità di riencarnate, assumete diversi manufatti. Numeru avatari facenu stu diu universale. In India, i più venerati sò e seguenti reincarnazione di u diu indianu Vishnu:

  1. Pisci chì hà salvatu Manu durante u Flood.
  2. A torturtura di u quali u Monti Madanra hè stata postu dopu l'Urachju. Per via di a so rotazione, a Luna appareva da l'uceanu, una vittura d'immortalità, ecc.
  3. Boar, uccisione un dimoni è fugliale a terra da l'abissu.
  4. Un lodu di l'omu chì era statu capaci di uccisione di un dimòniu chì hà pussutu di u putere in u mondu.
  5. U nanu, chì cunvintava u magu, chì hà ingannatu u mondu, abbandunà quantu u spaziu cumu pò mette cù trè passi. Hè cunsideratu, Vishnu hà pigliatu u celu è a terra cun duie passi, è u regnu sutturgu partiu u maggicu.

U rolu di Vishnu hè di rinuvà a pace in ogni novu ciculu dopu chì Shiva a distruggi.