Quandu si traspurtanu liri - in u vaghjimu o in a primavera?

U traspurpenzu puntuale di i bianchi hè una prumessa di u so bon crescenu è a bassa fiuranza abundante. In ogni casu, unu deve sapiremu: quantu a solitu esse necessariu di trasplantà liri, largamente dipende di a so varietà . Cusì, i lysi "Martagon", è ancu per l'hibridità americana necessitanu un trasplante unicu annu cada 10 anni, ma l'hibridiani asiatichi, è ancu i tubulari, deve esse cambià a so locu annu. Questu hè duvuta à u fattu chì cresce i bulbi assai prestu.

Impurtante hè a scelta bona di a staghjoni per traspurtariarunu sti fiori. Scupremu quandu hè megliu di trasplantà liri - in a primavera o, perversi, in u castagnu, è in quandu mese devendia.

À quale tempu di l'annu ci vole à trasfurterà u lysii?

Parechji principianti crescienu bè chì tutti i fiori ci sò traspurtati solu in a primavera, ma questu hè micca cusì. Ci hè chì u megliu tempu per traspurtà liri à una nova piazza hè a fini di l'aostu. Ma à varietà cù un periodu di furzone mediu, questa ora hè una cosa trasfatta, circa un mesi - questu significa chì u trasplante hè chjave à a fini di sittembri.

Allora, per trasplantà u lioculu, prima di scava cù un focu di rizoma, fate trimigliaramente a terra è cunzignatu currettamente. Un luglio di lignu sarà sanu bè, senza danni visibili, cun un sistema radicali ben desenvolupatu. Sì tuttu hè in modu, u bombe pò assicurà immediatamenti da traspurtadicà in un novu locu, imbastitu di u musculu cumuni per u prutettore. U tuberi secchi, cumu fà cù l'altri fiori, in u casu di i bianchi sò optimi. In ogni casu, se u bombe si spiegà o sò radiche sò scuru, cù signali di a presenza di u fungi, hè necessariu di disinzià. U bombe chjardu in acqua corrente è ponu in una solu suluzione di potassi, "Fundazol", "Benlat" o l'altru desinfettatu.

Se ci hà dugnu dugnu più di un bulbe, è tuttu nest, deve esse divisu in lummi separati, chì pò esse postu in parechji posti. Li picculi bulbi, o ancu i zitelli, deve esse pianificatu in un giardinu apartatu - a scola - per doraschivaniya.

Quandu avete digià intesu, u megliu tempu, quandu hè pussibule di trasplantà liri, hè a fini di l'estiu o l'iniziu di u vaghjimu. In ogni casu, se ne necessariu, u liccuzzu pò esse trasplante in primavera, è hè dispunibule per fà quessa prima di l'aspettu di i cogni.

Ci hè un altru puntu impurtante - se li neri ùn anu in nimu da esse trasfurmati o voi solu chì vulete mantene u beddu fugliale in u so postu originale, pudete mantene e fiori chì crescenu quì, ma u tarritoriu deve esse sustituitu solu.