Catalpa - pianta è cura

Surebbe avete averebbe spessu averebbe immubiliate, micca grandi altri à l'avana, avendu più freti in quistioni cummerciale di a cità. Catalpa hè efficace è serà facilmente adattazza ogni zona. Hè un bonu arbulu in tutte l'epichi di staghjoni: in a primavera hè bellu inflorescenu remotamenti di e candelle di castagni, in u vaghjimu interessanti frutti affucati, similari à i fagioli, è in l'estiu oghji partiti in forma di un core. A piantazioni è cura di u catularu globulare ùn pò micca esse chjamatu cumplicatu, hè un solu reginu è a qualità di u soiu chì hè impurtante per a pianta.

Cumu fà pianta una catalpa?

L'arbre à gustu assai di lumera, ma u ventu è l'chjassi di u corridoru chjamati cù l'arraggiati ùn pacenanu micca. I fogli sò assai gustosu è cumincià à falà da u ventu forte. A fossa hè cavatu à un mediu è metru. In quantu à u tarrenu, a combinazione ideale hè u sabbia cù u fogliu fugliale è a turf. Se truvate un locu per atterra, sicondu i paràmetri chjamati, deve esse preparatu prima. U sughjettu hè ben fecundatu, i superfosfati sò intrudùcenu è necessariu à cinqui lignu. U più adattatu hè l'acidità neutru. A cura più à seguente di cultivà a catalpa globulugia hè stata di u regnu puntuale è di a rinfriscenza di u tarrenu.

Catalpa è a so pruning parte di l'assistenza

Per aiutà a splutazioni più decoratichi è e boxe in u furore di frasi verdi, l'arbre deve esse furnitu cù cundizioni cumu. In più di a tarra è di l'acquessi, avete bisognu di seguità i seguenti punti:

  1. Dopu avè postu u catalpa, averite bisognu à scuru, è per i ghjovani u ghjornu di l'invernu pò esse un teste seriu. Per quessa, i ghjovani sò cunsigliati per coperchju cù u bilberry o burlap, coperta l'arghjintinu circa l'arburii cù rami secche è fogli.
  2. Molti prublemi sò risolti da a poda ordinali. Per esempiu, tutti i rami cungiusciuti dopu l'invernamentu sò da esse cizatu, cusì facenu un prudine decoru è e misure sanitarie.
  3. Un puntu impurtante in a cura hè a neteja di u situ à l'arbre. Misericordia regule regularmente e travaglia per u sughjettu, perchè per sempre. Allora accumpiglia assai. Circundendu una simana, una regula assai abbastanza hè abbastanza.
  4. Ùn hè micca male in u prucessu di cura di una catapurta per a cura di nutrimentu puntuale. U Manure per sta cultura hè un ideale. Hè bisogna à fà appena à a preparazione di u fossu, è da novu durante u vechju di vegetazione attiva. Una volta un mesi, aghjunghje u prune è vede e nostre piantazioni cumincianu a crescita attivamente.
  5. Dopu un pezzu dopu à stenderà a catalpa è a cura di qualità per i so vicini, puderete insinuà chì a pianta hè un veru pezzu di ghjuvedele è anu ancu avè avutu in u so domiciliu. Nuvembre o dopu a question di ripruduce sarà. Per questu fiancu, u metu di propagazione o ghjudiziu di a zucca si usa. U schema di cultivà u materiale di piantazioni hè a listessa in i dui varianti: copre cù film o vetru, mantene a temperatura à circa 15-25 ° C, acqua regula. I Seeds sò pre-soaked per mezu di ghjornu in acqua calda. Sestu in marzu o ferraghju. Cuncirnendu Tagliati, sò tagliati in a seconda mità di l'estiu, è pittati in una mistura di arena è turfata. Dopu a furmazione finali di u sistema radicali, pudete aduprà a pianta in invernai o in terra aperta.

Malati di a Catalpa

Questa cultura ùn hè micca vanu cusì à vena à pona nantu à l'area aperta in parchi urbane - hè perfetta à resistenza à e malatie è i pesti. U so unicu nemicu hè a mosca spagnola, chì pò esse dispuniti cun l'aiutu di carbofos. Quandu ci sò cherveti prima di stavanu, ci anu da esse trattatu cù insecticidi per ùn deformà e rivolde futuri.

Trà e malatie di a catalpa, u fungus Verticill deve esse temutu. Ma quì si vede solu se u tarrenu ùn hè micca puliticu in u tempu da e bramosu è si sò alluntanati.