Cumu puderà acqui di u pumadoru dopu a sfruttazione?

Principiali in l'affari di l'urtulami ghjovanu parechji affare diffirenti. Sè decide di cultivà un tomate, è ùn hè micca impurtante sia per pruvate a città mmezzu o cumprà liste, avete bisognu di parechji règule di assistenza immediatamenti dopu a piantaghja in u locu, in particulari, pudete esse interessatu à tali momentu - da pudere d 'acqua u pumparu dopu a tanta, quantu freti, quantu acqua avè bisognu è assai più.

Cumu puderà acqui di u pumadoru dopu a triscimentu in a terra?

Icucqui risulazioni currettamente, salvà a pianta di assai malatii, cuntribuiscenu à u so evoluzione veloce è propiu, l'adattazione in un novu postu. Per u benistimu di e pianti di novi crescita, hè bisognu di cumplegnu cun una regule di regflazione cù u regnu, ancu di u regnu di temperatura.

Se tenete muddi di qualcunu, dumandate, in quale cundizzioni hè stata cultivata - in un invernu o un invernamentu. I vostri più funzioni dipendenu da questu. E si avete postu i piaghjà, pudete facilmente orientate è furnisce l'assistenza diretta.

L'acqui di e piante da e piante hè dipende di parechji fatturi, cum'è e cundizioni climatichi in quellu tempu, a cumulazione di u misura è a qualità di e piantini propiu. S'ellu hè enduitu, l'arbulu ùn anu micca bisognu d'ombra, è l'acqua deve esse usata una volta di ghjornu è abbastanza abbastanza. In u burchju duv'è tù hà prupositu una cuneta, hè bisognu à vultà in 2-3 litri d'acqua. Se avete sceltu u metudu di u muvimentu di u disembartamentu, calculate u flussu di l'acqua da u numeru di e piante.

L'acqua megliu in a mattina, quandu ùn ci hè nisun sole sante. Sì u sole ssa squadra da u sole à a sera, pudete ancu aghjarà e piantini chì u caldu calore. In questu casu, pudete sparghje 1-2 litri sottu à ogni machja.

Tali irrigazione furnisce i pianti di l'arbureti cù l'umidità necessaria è mantene a lumitudina di u lume, perchè e radici necessitanu assai oxygen. Se a terra hè troppu densu, i radichi ùn anu nunda à "respira" è a pianta a soffre. Piaghjaranu assai riflettamenti affettanu u pianu è i pianti.

U campu quandu si prisintò un pumu si stà nunda, è questu hè abbastanza per un sbucinattu di i mudi. Ùn pigliate più di i letti - ùn ghjustifarà i vostri piani.

Quante d'oghje à u tomate after planting?

Cù u sbarcu hà decisu, ma avà avà bisognu di sapè quellu ghjornu dopu à cultivà à l'acqua di i pumati. Allora, duranti i 7-10 ghjorni dopu à a piantazione di e piantini in a terra aperta, duverà esse stufa ogni ghjornu. Questu hè necessariu per i pianti à radicali, cuminciatu è cumincià à cresce. Quandu avete avvistu chì i pumati sò raziati, avete bisognu à dissiccà per u sughjettu in ellu. Solu solu cù assai cura, per ùn danari i radichi.

A prufundità di rinfriscà in i buchi ùn hè micca più di 3 cm. Stu prucessu hè chjamatu ridu secu. Trimate formate capilarità è ritenisce l'evaporazione da u pianu, è aiuta ancu aiutu à l'osigurimu per arrivare à i radichi di un tomate.

Quandu l'acqua di i pumati dopu a triscimentu in l'invernu?

Se vulete chjappà i pumati in un invernamentu , questu quì, in un terrenu chjusu, sapete chì i reguli di rege sò un pezzu differenti. A piantazioni di i pianti hè stata rializata in tempore nuvellu o à a sera, u so sanu sianu predituati. In i primi ghjorni dopu à u travagliu hè micca cunsigliatu acqua i pumati.

Dopu à 10 ghjorni passanu è e piantini ripiglià a radiche, avete bisognu cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti à un ritmu di 4-5 litri per metru quadru. L'acquessu hè megliu fattu in a matina è sottu à a razzi. À a sera, l'acqua cuntene a cundensazione è i foglie settle nantu à i pianti, chì ùn si trovanu. In 2 ori dopu trasfurmà ci hè necessariu aperta u latru è e finestu superiore in l'invernamentu.

Ùn àbbia paura di ventilà i vostri pumati in l'invernamentu, perchè i pumati ùn sò micca teme l'espansioni. In ogni casu, hè impurtante observà i livelli di temperatura è umidità. A tampiratura in l'invernamentu sia da entre 18-26 gradi in u ghjornu è 15-16 à a notte.