Luffa - pianta è cura

Sta pianta inghjinante ùn hè cultivatu per u scopu di ottene una benefizzioni gastronomica o decorativa. I frutti di luff sò usati com a spugna naturali di una natura incantu è affidà di l'ambiente.

A pianta hè riferita à l'grassy lianas di a famiglia di colomba. Lu genus Luffa hè di l'Asia Centrale è hà più di 50 spezie, ma solu dui sò spargugliati: luffa brusgiata è ribelli cilindrici. U restu di l'essenza ùn si pò micca esse specialement cultivate, cum'è ùn sò micca adattati per addiventanu pagliulate.


Cumu guadagnà una manu

U modu sicuru hè di suminà u cazzurgiu per e sementi. Sò primi beni friddi in tazzi separati o puchuli cù u solitu è ​​nutritivu. Fate quessu à aprili. Siccomu a pianta ferma ùn piace à i trasplante, hè megliu di cultivà à i pezzi di peat para evitar più danni durante u trasferimentu à a terra aperta o in serra.

Prima di siminari, i pomi avianu a essiri calmu calmu in u sole per una settimana, quandu manghjatu cun u zuccaru di l' aloe . Apertura a fugliale di parechji centimetri durante u pruduzione è purifite à l'acqua. Per un esse effettuu, ci volevenu cuparti di una film plastica. Dopu à 7-10 di ghjorni, i primi rimichi aghjunghjenu. Aduprate a temperatura di +30 à +20 ° C, duie volte à u mumentu di u pianta, aghjustemu e piantini cun un mullein diluted with water (1:10).

Quandu u Luffa hà 6 flussi veri è antenni, pudete inserite à a terra, assicuratevi di cura di u supportu, o megliu - una bona struttura di supportu. A tampiratura di notte di questa ora duverà esse almenu + 15 ° C.

A piantazioni è cura a licenza

Luffa amarà terreni fertili, cusì, prima di pona in a terra aperta, avete bisognu à debulmente i lettu. Scegli i posti chì sò prutetti da u ventu. A pianta hè moltu sensibilita à u friddu, cusì elli si chjappi.

Lunchi per luffa avissiru esse fatte in li statura: 30x30 cm è 25 cm in fondu. Trà e piatti duvete aghjustà un grande spaziu - finu à 1 metru. I pouchi sò a mità filled de manure o compost, avemu infunditiu a cudi di u paniutu à u nivellu di fogghi cotiledili.

Cuscenza per ubligatoriu esige a fertilizazione constantemente di u locu, l'alimentu regularmente, cum'è chì a pianta criscinu è pussedi una gran massa di foglie. Inoltre bisognu à frenà a terra per sempre. Ùn intruducirle è spuntanu freti, è fate megliu da a manghja cù un pulverizadori, perchè a pianta piace l'airea umita. A riduzzione l'acquessu esità in settembre - quellu chì accelerà a rietazione di u fruttu.

Cù cura attentuale è cundizioni climatichi favurèvuli, ricevi da una sola planta à 8 frutti di corpu.