Ryazhenka in casa

Avà avemu l'usu di avè percepitu a berger cum'ella un bevande, ricorda di a densità di u kefiru biera faciale , ma stu fattu hè valevule solu per u citadinu mudernu, prima ch'ella era impussibile di bevagliu u latte fermentatu, era solu manghjatu cun una cuchita, cusì era densu stu pruduttu latti. Quelli chì ùn dispremanu di gastru tempu à preparà st'imagini utili è delicious, ci ricumandemu à fassi cura di e ricette, chì avemu da parlà più.

Receta per ciliegia in casa

A preparazione di ryazhenka in casa hè pussibile solu di u latte fugliale. Prima, u latti homemade hè più fresher è fatter than bought milk, è secondatu, hà un gustu dulce finamente sutil, chì, à u turnu, hè trasmessu à a donna fermentata.

U sicondu passu impurtante sarà a compra di crema agria fattu in casa. A ragiuni di l'impurtanza di questu l'elementu hè simplice - a crema agria di casgiu cuntene un massimu di streptococci d'acidu latticu è baculu búlgaro, chì also fermentate u latte in latte furmagliu fermentatu. Eppuru, pudete preparà un latte furmagliu fermentatu da una crema agria, ma in questu casu, duveria esse cusì frescu. Dopu d'annunzià i punti principali, andemu direttamentu à a descrizzione di cumu fà una ryazhenka casera.

Ingredients:

Preparazione

Allora, prima si mette u latti homemade nantu à a stufa. Pour the milk in una puchina, porte à foglie è fremenda à 7-10 minuti. Grazie à a boiling prolongada, a probabilità di "sfrancà" u latti quandu u calà in una pica hè ridutta. Dopu avutu fogghiu, aghjustemu u latti in un pappu ceramica nettu, affinchendu un terzu di u so vulume chinu: ùn hè u locu per i film è l'scuma chì si furmaranu durante u prucessu di rinfriscamentu.

Puderete affucà u latte in un multivariate o iogurte, ma prima avemu descrizzione di a ricetta per una ryazhenka casera in u fornu. Pusitonemu un prugna di latti in u fornu, fate a boci in lezzione è bassa a temperatura à 180 °. Periódica, verificà per vede s'ellu hè scappatu u lattu, trasfigurà è sminisce a scuma risultatu. Doppu 1,5 ore 2 ore, pigliate a furmagliu fora di u fornu è enfrian à 40 gradi. In questu casu hè impurtante di monitorà a temperatura, perchè ottene un termometru per u liquidu. In casu chì a temperatura hè insuffisente, i culonii di bacteria ùn sò micca simpricimenti attivati, è à tempore di 42 - moriri.

In u lattice fretu, aghjunghjemu a crema agria da u calculu: una culloca di crema agria à u litru di latti, pudete un pozzu più. Agghjunghjini a prugna cù u latti in una manta calorosa è a mette a bateria. Duranti u levitu, ùn sputicheghja o mossi u cuntenutu di a panetta, o postu nantu à pilastru calenzano assai - i culonni pò muriri. Agghiastassi a crema agria in u latte à distribuzione uniforme e culonie nantu à u liquidu.

In solitu ci voli 8-10 ore per u fermentu, ma pudete puru verificà a vostra piacè: quandu a donna fermentata abbandunà u muru cun un gruppu sanu - hè prestu à manghjà.

U pruduttu finitu hè megliu per lavorà in a frigorifera per impidisce u prucessu di migliu è di priservà a frescura di u ryazhenka.

Riazhenka fatta in u multivariate

Preparate una ryazhenku casera è ponu utilizà apparicchi moderni, per esempiu, multivariate. Questa coccia hè assai più faciule è ùn ùn deve micca un cuntrollu speciale da l'esternu.

Ingredients:

Preparazione

Scappi u latte in una coppa limpia di u multivariate è ci simmeremu in u modu "Quenching" durante 6 ori. Fate chì u latru funtu enfrian à 40-42 gradi, dopu aghjunghje a crema agria, fendu cura tuttu di tuttu cun un battu è invierti nantu à u dispusitivu novu, ma sta volta sceglite "Heating" per 30 minuti. Dopu u tempu hà sappiutu, a tappa caratteristica ùn hè micca apertu, ma solu per svultà u dispusitivu. Dopu à 6-8 ore, a preparazione prestenda di u ryazhenka pò esse battutu cun un mezcladoru è spesu in un dispunisivu in u refrigeratore.