Dough for chebureks in acqua minerale

Chebureks - ancu una alta calorie, ma bè piatto assai savurosu. Spessu, ùn hè micca cunsigliatu di utilizalli, ma di volte si pò pene à i vostri parenti. Ci sò assai corsi di preparazione per questu platu. Ogni benessere sò bè ​​in u so modu. Da questu articulu sarete amparatu à preparà una pasta criscia cusì dilettante per chebureks in acqua minerale.

Dough for chebureks in acqua minerale

Ingredients:

Preparazione

In un grande latinu, prima pututu zuccaru, sali è pour acqua minerale aerate assai fridda. Adupratu un babbuccu, mettite tuttu è sprinkle a farina tamanta. Quandu a pasta fala a cunsistenza di a pancake, aghjunghjemu in l'oliu. Stir well and add the rest of the flour. Amminimu a pane è falla u restu à a meza ora. Dopu fattu quessa, sbaglià tanti pezzi di pasta, rintra fora, usa un platinu per cut un cerculu. À questu borde pusendu u riposu, copre a seconda parte di a massa è fènduli i viti.

Dough for Chebureks in acqua minerale - ricetta

Ingredients:

Preparazione

L'acqua minerale spedinu in un cuntaculu prufile, aghjunghje u salinu, impone in u ovu, pour à l'oliu (preferibile senza u faciale) è mischjanu bè. Si aghjustà a farina in porzioni, hè bonu per sift, quandu a pani sarà tanta offerta. Tutti amuleghjanu bè. Ci hè una paglietta assai dulce. Per ùn avè l'aria, copre cù a pelosa di l'alimentariu è a metta in a frigorifia durante 2-3 horas. À a fine di questu tempu, pigghiarru u restu di a pasta, scupreru un pezzu da ellu, rende ghjustu è scumpite u riposu à a mità. Cubra a seconda mità è stràccia l'eddi.

Dough on soda water for chebureks

Ingredients:

Preparazione

Calcina a farina in una tina prufonda, aghjunghje u zùccheru, u salinu, l'acqua minerale è l'oli vegetale. À quellu stessu, aghjunghje vodka. Amassi una pasta di lignu è lasciate quasi media ora pè reste. In seguitu, dividinu a pasta in pilami cù un diametru di 2-3 cm, rende ghjustu è caghjà direttamente à a furmazione di chebureks. A pasta cunzata per questa ricetta hè bella, ma hè crispy, è hà ancu una "burbuli" prediletti. Bon appetit!