Alpinisme museu


Parrannu di Nepal , a maiò parte di a ghjente hà avutu prima associazioni cù u sviluppu spirituale è i temples hindu. Ma hè solu necessariu d'impegnà l'aspettu religiu à u sfondate, cum'è si appaghjà immediatamente davanti à l'ochji - l'Himalayas. L'incantu è a bellezza di sti muntagni sò chantati da un poeta, è di cunquistà almenu unu di i picosi - unu di i punti di "fà" - una foglia di quasi ogni amatori di a ricerca activa. A maiò parte di i chjassi di trekking per l'Himalaia nepalese urigginate in Pokhara . Per quessa, a decisione di truvà u Museu di alpinisme hè assai logica.

La Meca per l'amatori di i cimi

"Museo muntagna internazionale" - era sottu stu nomu chì un locu unicu fù apertu in Nepal in 2004. U territoriu di 5 ettari copre tutti aspetti di l'alpinismu, finu à a storia. A apertura di u museu hè statu timida per cuncorda cù u 50 anniversariu di a cunquista di l'Everest, u pianu più altu di u nostru pianeta. U budgetu di stu grandi prughjettu ammuntava à più di 1 milionu 200 mila dolaru, furmatu da l'aghjunghje caritati di i clubs di l'alpinismo è u guvernu di Nepal.

Cumpagnia, u museu hè fattu in forma di un edificiu massivu mudernu di vetru è cimentu, cù spirani di spalle di culori, una cosa chì reminiscente di i cimi di a muntagna. L'interior interiamente différie cù qualche severità, per avè ricurdendu chì l'alpinicismu hè un affittu più duru chì ùn pò micca tollerà una picciotta è esige un esforzzione enormosa.

Esposizione di u museu

U spaziu di u Museu di alpinismu hè uccidialmente divisu in dui parti. Unu di i so tribunale hè dedicatu à l'Himalaia, u sicondu - à l'altri muntagni di u mondu. Trà l'exhibiti, pudete vedere parechje mape, mudelli di cume famosi, elementi di l'equipaggiu, i fotografici è figuri di famosi famosi famosi per l'alpinismo. Inoltre, una quantità considerablemente di attenzione si pagarà a vita è a cultura di i pòpuli di a muntagna, a struttura geologica di a muntagna, a flora è a fauna di l'altitudine altri.

Diversi salotti di museu sò cunsacratu à esibizioni di foto. Ci hè un mumentu segnu di u triunfu di u New Zealandese Edmund Hillary è Sherp Tenzig Norgay, chì cunquistò l'Everest per a prima volta, anu pussutu scucce di ritmi di vittimi è persone, chì a destinazione ùn era micca successu. Ùn ignore u pirsunalità più mudernu - una di l'exposizioni introducenu i visitori à l'estremimenti da a Korea di u Corea, cunquistate tutte l'ottucentu militanti di l'Himalayas.

In u Museu di Muntinare puderete ottene u benefiziu è a littiratura nantu à a geologia, a flora è a fauna, a cultura di i pratichi lucali. Inoltre, ci hè un pittore hotelu è restaru in u so territoriu.

L'ingressa à u museu hè pagatu. U costu di ingressu hè $ 5, independentamente di a categurìa di età.

Cumu avvicinassi u Museu di alpinisme?

U museu si trova in l'periferia di Pokhara, vicinu à l'aeroportu. Pudete vede quì per busu o taxi.