Incunsente in a psiculugia

U rolu di l'inconsciente in a vita di ogni persona hè bella. Oghje, capacità è abbitani portanu una basa incontuali. Cuscenza di tutte e leghje di l'interaczzione di a cuscenza è a superconsciousness, l'estudo di e pruprietà è e tecniche di l'incunsciute, permette chì ogni persona cuncilià à passà a vita, à migliurà l'effikaċja di e so azzioni, risultati succissendu i prublemi di vita

L'inconsciente in a psiculugia denota a tutalità di i prucessi mentali, fenomeni, azzioni è stati, in l'influenza è u funziu di quale una persona ùn hè micca capaci di realizà si stessu. Quì si trovani fora di a mente umana, sò incunsciuti e ùn pò micca esse cuntrullati da a cuscenza, almenu in un momentu particular. U scupridore di l'inconsciente in a psyche umana è tutta a seccione di a psiculugia inconsciente era Sigmund Freud. Hè statu unu di i primi per elevà a quistione di l'incorreczione di l'identificazione di a cuscenza cù a psyche umana. Freud crede chì i prublemi di u inconsciante hà predeterminatu u cumpurtamentu umanu.

I distingue duie tipi di incunsciuti:

  1. U incunificariu naturali, chì hè custituitu di instinti, impetu, unificatu culligatu. Hè devi esse nutatu chì u terminu "unconscious colective" hè statu intruduttu in a literatura siculogica da u psicoterapeuta suizo K.G. Jung. L'inconsciente culliguale, sicondu Jung - hè a precipitazione di u funziunamentu di l'antenati di a serie d'animali. È hè carattarizatu da u fattu chì u so cuntenutu ùn hè mai statu in a cuscenza è hè herdita da i babbi.
  2. Un cunzunziu persunale persunale o individuali si componi di cuntenuti chì anu cunzidatu, ma eventualmente desapareteu da a cuscenza.

L'incunificariu si troppa cun una quantità enorme d'infurmazioni, esperimenti è ricordi, assai più di u viscuali di a cuscenza di ogni individu. Puderete accede à stu bagagliu di vita ùn hè micca cusì faciule, ma qualchissia chì faci a ripertazione hà sempre per ubligatoriu di fallimenti in ogni terrenu di l'attività.