Cumu cuntrollà a visione?

A visione hè a più impurtante di i sensi, cù l'aiutu di quale una persona repite a maiò parte di l'infurmazioni nantu à u mondu circundante, ma, per cunsiquenza, l'ochju hà una carica assai pesante, in particulare in u mondu di l'elettronica è a tecnulugia di computer.

Mètichi di u cuncertu viscuore

In i paesi CIS, u metu più cumune di verificà a vista hè a Table Golovin-Sivtsev. Questa mesa hè cunsistenti di duie parte, una di e quali cuntene lètteri diminuiscenu à u fondu, è u sicondu anellu cù rotulosi in direzzione diffirenti. Tanti chì è l'altra parte di a tavula cuntene 12 linii, in quale l'anelli è i lettini diminuinu in grandi di u ciminu à u fondu. Questi tuli sò dispunibuli in l'uffiziu di qualsiasi oculist, quant'è assai spessu in l'ottica.

A visione normale hè cunsiderata, in quale una persona distingue silenziu a dècima linea da una distanza di 5 metri, o, rispettivamente, u primu da una distanza di 50 metri. I toli sò marcati in u sistema decimale, induve ogni ligna seguente currisponde à una mellura di a visione da 0.1.

Cù una diminuzione di l'agenzia visuale, hè determinatu da a linea di a tavula chì u paci veu, o, se hè sottu à 0,1 (micca a capacità di distinga a prima linea di a tassa da 5 metri) usando a formula di Snellen:

VIS = d / D

Induve d hè a distanza da quale l'abbonatu hè capaci di distinguerà a prima fila di a tavula, D hè a distanza da quale hè visibile à u paci cù l'agenzia visuale normale (50 m).

Quante hè corta per verificà a visione?

  1. Per verificà a visione seguite u situ statìgiu di salute, quandu l'ochji ùn sò micca sopranite. A pigliazione di medicazione, a malatia è a fatigue generale pò influenzallu u risultatu di a prova.
  2. Quandu si trattava di pruvucarà a visione, a tavuluna deve esse bellu luci.
  3. Ogni ochju deve esse verificatu per separatamente, corsi cù a seconda manu. Pigliate u secutu oghjettu ùn hè micca necessariu, pò influenzallu i risultati.
  4. Quandu si porta à realizà a prova, avete bisognu à avanti, ùn mancu micca a testa o squint.

Verificate a vista in casa

Prima di tuttu, hè bisognu di stabilisce se i vostri ochji sò stati tensi eccessivi è s'ellu ci hè una minaccia di perdita di vista. Avete per sè stessu o micca à e seguenti question:

  1. Avete sentutu stanchi da a fine di u ghjornu?
  2. Avete un sensu di "sione" o sensu ardente in i vostri ochji, micca causatu da una contaminazione accidenti?
  3. E l'ùacchi rossi?
  4. L'aranciu addirizzassi in l'ochji?
  5. Ùn trovi difficultà centru di i vostri ochji?
  6. Ci hè un sensu di visu fridda è sfurità?
  7. Succece chì l'imaghjina per un pocu tempu in a storia doppia?
  8. Vi patevi u dulore in l'area timpurali?

Sì u rispondeu sì, à trè dumande o più, l'ochju sò soprascritti è a probabilità di mancanza visiva hè assai alta.

Per verificà a visione nantu à l'urdinatore, apre u schedariu vordianu è fate un pocu carte capitale in l'urdinatu, Arial font size 22. Aghjustate l'scala di pagina à 100%. In visu normale, una persona hà distinguitu claramente lettere da una distanza di 5 metri. Se chistu nun travagghia, avete bisognu à vultà, è multiplica a distanza resultata da 0.2. Per un risultatu più precisu, chì a vista hè stata recta, è micca in un angolo, pudete stampà u tabellu resultanti è pèndite nantu à u muru. In puru per verificà a vista di a casa, pudete aduprà un libru, cù un tamantu letteriu di circa 2 mm. Quandu l'aghizza visualità di l'unità corrispondenti, u testu averebbe esse chjaramente difeite à una distanza di 33-35 cm da l'ochji.

Per verificà a binocularità di a visione uni pochi centimetri da u nasu, ponite verticule un lapis, o altru oggettu. Se a visione binocula hè normale, tandu tutti i lettite in u testu situatu à una distanza di 30 cm seranu prominenti, anche l'obstruczione.

Si i cuntrolli in casa anu dimustratu chì ci hè una diminuzione di l'aghizza visuale, avete bisognu di vede un oculista per un diagnosi più precisiu è trattamentu.