Angina pectoris

In angina pectoris - una malatìa cunnisciuta di u sistema cardiovascular - sò assai variità. Angina Vasospastica o questu chjamata - Prinzmetal angina, - una di elli. Sta malatia hè cunsidarata bastant sperienza è più imprevisible. Ci hè una invintata variante di angina, senza ragione apparente, è u paci prumendi assai problemi.

I causi è sintomi di angina prinzmetale

Angina in quellu di e so manifestazione hè da a manca d'ossigenu chì venenu à u musculu di u cori. L'angina di Prinzmetal hè causata da un spasma di l'arterie coronaria. A principal diferenza di sta malatia hè chì durante un attaccu in l'area affettata Ci sò arterijji praticamente sani.

Aghjuntata da angina Prinzmetal a maiò spessu malatii di l'età mità - da 30 à 50 anni. A malatia manifesta un attacu severu di u dulore in l'area di pitta. È l'incomodità suscita o postu di carichi fisichi o emocionale, è in un statu di reste completo.

Angina Prinzmetal pò esse pruvucatu da:

Attaccasi di varianti angina Prinzmetal duranu micca più di cinque minuti, ma cù persistenza univincenti. Molti pazienti scorreggianu chì u sensu di "petra nantu à u pitta" si trova in elli ogni ghjornu (più freti - ogni notte) per parechji mesi. Dopu à quessa, a maladie richieste per un tempu, l'attacchi fermanu. Ma à u tempu, tuttu ripetire à novu.

Hè pussibule à pudè stabilisce l'angina di Prinzmetal cù ecc. Sapendu i sintomi principali di a malatia, pudete a ricanuscià senza ellu specialu. Angina si manifisteghja:

Trattamentu di angina in Prinzmetal

Certamente, un specialistu deve esse prumessi in u trattamentu di angina pectoris. Hè assai probabbli, per vultà i attacchi di a malatia è a so previa cunvenzione serà usata nitroglycerina o altre droga-nitrate perzione prolongata.

U paciente, da a so parte, hà bisognu di fà tuttu ciò chì hè permessu di assicurà chì tutti i fatturi chì sò induzitati in i putenzi sò eliminati. Hè per esse, u paci, se ne necessariu, deve rinunzià u fuma, hà bisognu d'esse situazione stressanti è, se pò pussìbli, micca frigorificà.