Murom - attractions

Murom - a cità cchiù vecchia in Russia, a stessa età da a so statehood, si trova in a regione Vladimir, vicinu à a fruntiera cù u Nizhny Novgorod. Malgradu u fattu chì a cità ùn anu micca variu in grandezza, è a so pupulazione hè solu di circa 118 mila persone, Murom hà qualcosa di vede - per a so storicu interessante di seculi, hà accumulatu assai monumenti di a cultura, l'architettura è i manifesti passati.

Monument à Ilya Muromets in Murom

Questu hè questu u più impurtante murali di Murom - a patria di u erculu u più famusu erculu russu, l'eroi di parechji contatti è stori epici. Hè stata edificata in u 1999 nantu à u puntu più altu di a plataforma di observazione - u locu induve si passau u territoriu di a divisiona di i terri russii.

U munumentu ncorpurà e dui hypostases di u grande eroi - un monacu è un guirreru. In a so manu manca possu una croce, pressu à u so pettu, di sottu à u mantellu militari, hè vistutu una robba monasticu. In a manu rispost righjunu teni una spada.

Oak Park à Murom

Questu hè u più anticu parcu in u paese, un locu chì avellu avutu una significazione veramente unica. In i tempi antichi, un locu favuritu per l'amusamentu è di l'intrattenimentu di l'abitanti di Murom era una forte fortaleza di legno - u Kremlin, chì parechji volte hà salvatu u nostri antenati di i razzi inimitari. In u mezzu di u XVI secolo a furtizza fù firmata à riparà comità di inespizie, è dopu chì era stata cuncessione di cunsigliata, chì hà scumutu u parcu nantu à a muntagna. U Kremlin era stata riintraduata dopu in un mudellu tridunitali.

U ponte nantu à l'Oka in Murom

A ponte nantu à l'Oka, culligamentu di i regione Vladimir è Nizhny Novgorod, ghjunta cù a so scala è hè una fonte d'orgogliu micca solu per i residenti di a cità, ma per i Russi in generale. Hè una unica struttura di cruccale reforzata di trè pylosa, circa 1.400 metri di longu.

U ponte era cumissionatu in u 2009 è da tandu hè stata eliminata i trafficu principali trafficu da a cità. In più di u funziunale direttamente, hè dinò un valore esteticu impurtante - i cortegesi di a casale sò sempre dinò in questu postu pittorescenu per i sessi di foto inolvidable.

Monastero in Murom

U Monasteru di a Saviglianza-Transfigurazione hè unu di i siti di perdurà per i visitori di Murom. Hè un complexu sanu di sanctuaries, chì include a Chiesa di u Salvadore, a Catedrale di Intercession, a Porta Santa, a Porta di Sergiu, l'edifiziu fratellu è parechji splutazioni.

I so abbitanti di u monasteru vanu in l'economia di sussistenza, u territoriu cuntene a pesti è l'aviculture, è e pastizzaria, in quali circa 30 pirsuni u travagliu, ogni ghjornu aghjunghje circa 6 tunnillati di pane.

A l'intrata principal hè un bas-relief di i santi indigeni di Murom, i cagiuni Petru è Fevronia, chì sò cunsiderati patruni di a famiglia di a famiglia è anu veneratu da l'elite Ortodoxa.

Santa Trinità Monastero in Murom

U cunventu hè stata fundata à a fine di u 17u seculu è hè famosa per a so architettiva eleganti è lumera, chjamata "Uzoroch russu". Trà i tempii più significativu di u cumunità di munasteru, a chjesa di u canzianu di Kazan più antica cù una capella ocuva u primu locu.

Appressu in impurtanza è anzità - a chiesa di San Sergiu di Radonezh, custruitu di legnu in u 1715. Hè interessante chì ùn hè micca "local", perchè era trasportatu quì da u distrittu Melenkovsky in l'anni 80 di l'ultimu seculu per creà un complexu museu, quandu u monasteru ùn funziunava. Ma u Monasteru di a Santissima Trinità hè stata restaurada, è cun l'antica impurtanza è sanctuaries, situatu nantu à u so territoriu, hà guadagnatu.

U tempiu più famosu di u monasteru è tuttu u Murom, forsi - u Tempiu di Peter è Fevronia o a Cattedrale di Trinità. Eccu reliquiasi di i rendi credenti sante, à quali pirsuni di tutti i cantoni di u paese vennu pi raverà per a felicità di a famiglia.

Nò parte pocu da Murom sò autri cità principali - Nizhny Novgorod è Vladimir .