Kerch - attraversu turisticu

A cità di Crimea di Kerch (anticu nomu - Panticapaeum) hà una storia interessanti, eccu chì pò esse osservatu oghje.

Que vede in Kerch?

Sè vo avete un viaghju à l'Ucrania à i costi di l'Azov è u Mar Negro in u meraviglioso cità di Ricche di Kerch, in casu sicuru visita a so turisimu, chì cuntarà assai fatti interessanti da a vita di una di e cità più antichi di u mondu.

U Mound Impériale in Kerch

U munimentu di Tsar si trova vicinu à u paesi d'Adzhimushkai, chì hè di cinque chilometri da u centru di Kerch. Hè custruitu un munimentu, una camere funeraria di 4,35 metri è 4,39 metri è una dromosa - una volta chì hè custituita una cantata di blocchi calcariu chì anu stretchendu. U monticulu hè una altezza di 18 metri, è a so circunfirenza nantu à a sola hè di circa 250 metri.

Sicondu i stòrici, a prima menciónu di u monticulo pò esse attribuita à u 4 ° seculu aC, quandu u Regiu di Borriporu duminò. Hè cresce chì unu di i membri di a dinastia di i Pseudòpiche, Levkon u Primu, hè statu sipultu di quandu, durante u regnu indu a festa di a prosperità ecunomica.

U monticulu di u tsar in apertuni in u 1837, quandu i scavi archeologi.

U picchinu hè statu culpitattu in i tempi antichi. Sò fragili di u sarcòfagiu di lignu eranu stati manteni.

Mitradates in Kerch

U locu più notu di a cità hè u Monti Mithridates, induve scavi anu realizatu ancu parechji dicennii. In questa muntagna pè a prima volta trova u restu di l'edifici di l'antica cità di Panticapaeum.

Per arrivà à a cima di a muntagna, hà bisognu à superà a scala Great Mithridates, chì hà 423 passi. A scala era custruita in secca à u pianu di l'architettu di l'urigine Italianu Digby in i 1833-1840. Annualmente u 8 di maghju à e vigilia di u Vittore Day Kerchane è i invitati di a cità facenu un processione di foglia à longu a scala, chì culloca à Mithridates. Hè un miraculu bellu, chì s'assumiglia à un fiume fiery chì devendere in i piani di a muntagna.

Oghje, nantu à a muntagna hè situata l'Obelisco di Gloria, chì hè statu stabilitu in u 1944. Micca da l'Obelisco, a Flame Eternu crede in onore di i difetti di a cità di Kerch.

Sicondu a legenda, u rè Ponticusate hà amatu di passà u tempu nantu à a muntagna chì hà vistu u mare per un longu tempu. Hè perchè u nome "u primu sedimentu di Mithridates".

A furtizza di Yeni-Kale in Kerch

In u mare di u golfu di Kerch, a fortezza di Yeni-Kale hè risposta (in traduzzione da u Tartaru - "New Fortress"), chì era custruitu in 1703. I so muri da u cullinu falà direttamentu à u pede di a muntagna. U scopu principale di a furtizza hè di chjude a sera à u Mari Neru per i navi Russi è i vapore di Zaporozhye. U locu di a furtizza ùn era micca sceltu per casu: era pussibule di apre u focu di batti custieri à i navi chì passanu, chì eranu inconvinienti per fà maneuvers in un gulfu stretta.

Cità ​​di Kerch: Chiesa di San Giovanni Battista

A Chiesa di San Giovannino hè u solu un monumentu sopravivutu di l'architettura medievale. Presumably the Temple was built in the 8th-9th century. I so mureglie consistanu di blocchi bianchi chì custumbiani cù u brique rosso. A chjesa hè chjamata per a tribulazione di u capu di John u Prugettu è u Baptist di Cristu.

Kerch: Chiesa di San Luca

U tempiu di u nome di Luke hè u più chjucu in u territoriu di Kerch. Hè struitu in u 2000 in una di e zone residenu di a cità per esse un centru spirituali chì permette di unisce i fratelli. U tempiu era chjamatu dopu à San Lucas, l'arcivescu di u Crimean Valentin Feliksovich Voino-Yasenesky.

À u Tempiu, u Centru Ortodoxu Es l'educazione opera, in quale abbi una schria di u duminiu per i zitelli .

Kerch: Melek-Chesma Mound

Kurgan fù scupartu in u 1858. L'altura hè ottu metri, a circunfazione hè di 200 metri. Duranti l'escaute, i tarreni chjappi, i pane di sarcòfagiu, i pezzi riliggiati, i vestigeni di un zitellu, anu pulsatu bracciale di u zitelli di u bronzu. Stòrici riferenu l'enterra à u 4-3 seculu aC.

A cripta hè a volta di funebri di a nubiltà locale chì stava sempre in vicinanza di Kerch durante u regnu di u Regnu talibbru. U monticulu hè chjamatu in unurore di u fiumu chì viaghja vicinu - Merek-Chesma, chì in a traduzzione da u turcu significa "fiumu di u Ciaru".

Cità ​​di Kerch: Golden Mound

U primu menzu di u monticulo hè assuciatu à l'Academiciste Pallas, chì hà indagatu a Crimea in l'anni nanta di u XIX sèculu. Hè situatu nantu à a periferia di l'oltremare di Kerch, centu 100 metri sopra u nivellu di u mari.

U muntagnolu hè una struttura chì era ermita nantu à trè tombi induve rapprisentanu una famiglia nobili anu intruttu.

U più interessante hè a cupola di cisterna, custituita da un droma di 18 metri in longu. In ogni latu, a dromosa hà di sei rive. Opposite l'ingressu di a cripta hè un nichnu, è in u muru di l'annu hè un arcu cupettu compostu da 14 fila di masonera. A càmera funeraria hè 11 metri d'altura.

In più di l'attrachzione più chjucu di Kerch, pudete visità i vulcani di lattichi, i canteri Adzhimushkay è a cripta di Demèteru.