Cumu crià una dama?

Cumu vulete ogni mamma per vede a so figliola in u futuru una veru donna, chì tutti i prossimu circustanti ammiraghjanu! E benedicatu, educatu, giustu, gentile, sensibilista, boni prudutti - sti qualità sò assuciati a maiò parte di a persone cù a parola "dama". E questu, ma u fattu chì era uriginale aplicatu à e donne chì solu cunniscia micca à fugliale pane! Sfortunatamente, oghje boni manerli, particularmente di adulescenti, ùn sò micca sempre cunsiderate cum'è a norma. Ma ancu se u vostru pre-bilingue prefere di esse amici cù i picciotti, si cumportanu cum'è una vera fossa, ùn ci hè sempre tempu di crià una donna vera da ella.

Signora di u babbu

A manera più effittiva è simplice di crià una tinzia principessa d'una piccola hè un esemplariu persunale. Duranti i primi anni di vita, a mamma hè l'autorità chì u zitellu hè uguali. A psicologa di u zitellu hè tali chì tuttu ciò chì circonda, abbanduneghja una marca in u caratteru, u patronu di cumpurtamentu è ancu l'apparizione. Sì a mamma pensa chì hè bisognu di vede bè è piazzatu solu fora di a casa, hè difficiuli di spiegà à u zitellu, perchè osserve i reguli di iegge, per vigilà a cundizione di a ropa, capelli, ungi. Spessu, i genitori parenti pensanu chì e cose belle ùn deve esse misu, è per a casa pantyhose antica cù forolle, raglan cun spots di u ghjocu o da u cicculata saldanu. No, ùn hè micca significatu chì in casa hè bisognu à vestisce una criatura in un vistitu chjappiu, ma a ropa raggiunata dev'elli sò puliti, pulita.

Da una prima età, l'usu di e vestiti femine, ùn hè micca sicretu chì oghje parechji fimmini ùn sò micca esse fora di i so pantaloni, cunzidiennu faldidi è vistimenti incunificate. Una piccula modista seria felice à inventa in vestiti sbaddi, è l'abitudine durà una vita. Zakolochki, belli fiammi di capelli, tagelli, colti - una picciotta pocu interessata!

Sicuru l 'apparenza importa, ma ùn sò micca fatturi menu più impurtanti. Per esempiu, u parolle di a ragazza. È ùn hè micca di alcune obscene, chì hè tutta à micca accettabbli! Rispostezzi neglii di l'altri abbitanti, clandesi, chisme - hè quella chì una dama vera mai permette. Hè per quessa chì una zitella ùn deve micca sentitu such phrases from mamma, avè, i soru. In a zitella, qualsiasi habitariu hè furmatu assai rapidamente, cusì i paisani anu da seguità u so parolle.

Signore - hè a indipendenza, a feminità, a fiducia, a gràzia, l'incantu, a gràzia. Ma hè impussibile di crepà u caratteru di a ghjovana! S'ellu hè troppu activu è mobiliu, a so cumpagnia di a mamma hè di aiutà à a ragazza, truvà e fruntiere chì permettenu à esse una picciocca, ma di stà listessu sensu. Spiagnate à a little one chì un attrattura dolce è attrattiva cù cumpurtamentu disgustante ùn significa micca! Bellezza passà in casu!

Immaimu i risultati

Sapete u to figliolu più bellu più chì tutti! Ùn ci sò nisuna regule generale chì puderanu aiutà à educà una dama vera da un ziteddu, ma dopu e seguenti raccordji, simplificà a vostra tarea:

È ùn esci micca à quelli chì dicenu chì i tempi di i cavaleri valori è di e donne charming est longu passatu! A Kindness, una bona educazione, rispunsevuli, rispettu à l'altri, a bellezza interna sempre serà apprezzatu assai. È l'addevu parentale, l'attinzioni è a cura sò boni aiutarii in l'educazione di una bella piccola.

Hè ancu sfida hè per i genitori è a criazione di un cavallu chjucu.