Cumu crià un cavallu?

Ogni mamma ghjovana, prima di piglià u so figliolu novu in i so bracci, hè sicuru d' avè subitu un omu veramente, un cavalier, un cavaleri mudernu, chì hà adupratu à ogni ghjornu cun cumercii complexi senza retrovisione, cunquistà pezzi novi è delight all women . Ma hè questu stigiu cunzidiràcitu? Chì chì in u mondu mudernu a notzione di "gentleman" include?

Sì in l'era vittoria, a parola "signore" era carattarizatu da un lignu nobile, oghje sò chjamati i educati, omi rèntici chì anu un sensu di dignità, rispettanu à e persone.

U rolu di u babbu in l'educazione di un cavallu

Tanto a mamma è di u babbu si deveninu chì i pruduttivi rigurusi di a crianza pò minà a percepzione di u mondu da un zitellu, affettanu negativamente a so rilazioni futura cù u sessu oppostu. Sì i primi anni di a vita, literalmente, prendrà à a fanzine di a so mamma, dopu avè sappiutu esse indipendenti. Ùn hè bisognu à u zitellu chì interferiscenu cù questu. Ogni stage di u sviluppu hè di grandi valori, perchè ellu torni un zitellu in un omu.

Per l'età di cinque o sei, i picciotti amparonu u desideriu di cumunicà cù i membri di u so propiu sessu. Eccu stu papà hè vinutu à a prima. Diversi machini è miccanismi, disinfettori, riparazione di una bicicletta o un carro di ghjucè, a pesca - sò questi l'attività chì interessa. E dadone - u megliu assistente, amicu, cumpagnu. I picciotti sò sicuri chì l'attività per i zitelli (è a mamma, among others) sò allora di u putere. Attenzione di u babbu, a so participazione è a cura di a nascita à u cuncettu chjucu di u capu di a famiglia. Ancu se un zitellu cresce in una famiglia incomplete, hà bisognu à l'autorità umana. Cumu stu rolu pò purtà à affruntà è l'uncle, u padellu, è u maestru, è ancu u frateddu più grande.

Ma ùn pensate micca chì un veru cavalier ùn hè micca u drittu per mustrà affirmate u sensu. À u cuntrariu, l'attenzione è u trattu affettuosu cù u sessu oppostu, i cura, i rigali è i sapori beneisimi - questu hè sempre veru! È u megghiu esempru hè l'attitudine di u papa à mamma, à l'avè, i soru.

Regoli per l'educazione di un signuri

Ogni zitelli hè una persona cù u so timperamentu, u caratteru, u tipu di cumpurtamentu, perchè ùn pò micca esse reguli standard di l'educazione. Eppuru, i reguli giudizii esistenu.

  1. Rispunsabilità . Dopu a zitiddina, u zitellu devi sentenu chì ellu hà u dirittu di sceglie. I prumuvìanu fiducia u zitellu, è deve esse realizatu chì ogni decisione di ellu stessu impone rispunsabilità, ancu u sbagliatu. Dopu tuttu, amparate di i sbagli.
  2. Independenza . Ancu in a zitiddina prima, u zitellu pò esse fiduciale per eserciziarii elementarii in u vostru ideu (cullettite i jugui, purcianu in u criaturu, piglia animali). Ogni successu di un caratteristu pocu inspirarle à i novi successi mai seria.
  3. Rispettu per altri . Ancu un annu di sei anni - questu hè un ominu. Insegnu à dà passendu in u trasportu pùblicu à e donne di qualsiasi età, diceremu oliu à i vicini, aiutanu tutti in ogni modu pussibule. Quale hè bisognu.
  4. Nobili . Per fà educà questa qualità in u zitellu ùn puderà materna littaralmente da a cunvalenza! Chì l'appiccicà aiutà à portà a sacchettu cù una buttiglia di latti, impiccà l'azzine di a mamma, aspiratu. Audiò, un figliolu cun entusiasmu aduprà per aiutà l'omi è i stranii. Dopu un tempu questu compulzione sarà a norma.

E ricordate: e chjucchi assai chì ùn deve micca dì à u vostru figliolu, un cavalierà veru, ùn pò esse diventatu solu s'ellu hè circuncheghjatu da persone bedeveni è decente!