Terapia di giovedì

Ùn hè sicretu chì e zitelli anu da bisognu di l'aiutu psicologicu. Sò, cum'è l'adulti, facenu i prublemi emozionale, sùffrendu u stress, soffrenu i porsi. Ma u sughjettu cù i zitelli hè più difficiule di travaglià. Dopu tuttu, avemu bisognu di un accordu especial.

A terapia Gaming hè diventata cum'è più in u travagliu cù i ghjovani adulti. U ghjocu aiuta à i zitelli di disprezzu tutta l'aggressioni chì "manghja" da l'internu, rifletti i temerà, l'invidiusa versu i fratelli ore, a sensazione di insecurity o insecurity. Videndu u ghjocu, un adultu poni esse attuali quale difficultori, paginu verbal, senza esse espressi veramente, l'esperienze di u zitellu.

Mètichi di terapia di game

In i centri muderni di a psiculugia, i specialisti utilizanu di metudi di terapia di gioco in u so travagliu cù i zitelli. Pudete ancu dettu chì u mottu di stu metudu hè "Ùn manghja, ma capisce". U so ghjustu ùn hè micca di cambià u zitellu, ma per affirmà u so propiu "I".

Tipi di terapia di game

Oghje, a terapia di game hè classificatu cum'è:

  1. Ego-analitica terapia (terapeute, durante u ghjocu, offre u zitellu varie interpretazioni per aiutallu à capì è accettanu i cunflitti emuziunali chì era sfurzatu o denegatu).
  2. Terapu, chì incalca nantu à a teoria di l'aspettu sociale (u psicologu focu à insignà à u zitellu à ghjucà à l'altri è micca à l'affettu di u cuntenutu di i ghjucatori ghjochi).
  3. A terapia di game-non-directive (in a maiò parte di u casu, u terapista hè passiu è u zitellu suttana cun judicie reflexivu, aiutanu à spressione i so cunflitti persunale per truvà a so suluzione). Questa hè detta in detail in u libru di GL Landrett: "Terapia di Game: l'arti di relazione".

Terapii di gioia - esercizii

Per cunducerà a terapia di ghjocu in casa, pudete aduprà ghjenti:

  1. "Famiglia". Arrange the kids a funny acquaintance. Infórmate in parelli, aiutanu à nomene è ancu dete dumandà u nome di u so vicinu.
  2. "Cum'è cumpleta". Grazie à stu ghjocu, ogni zitellu senti u centru di attenzione. Assignate alterne anniversariu. Ai aiutu di dichjarà parollà è cumete. Semu devi esse nutatu chì i zitelli cù agressione avè bisognu di ghjochi chì aiutanu à sprimà emuzioni negativi, è ancu questi ghjucassi chì insegenu anu esurtamente in emozioni è sentimenti.
  3. "Giochi". Dà unu di i pariglii un ghjocu bonu ghjucadore, è aiutanu aiutu à u sicrittu picciriddu à dumandà a so right, à u stessu tempu, se ne necessariu, ellu deve un scambiu.

Ùn scurdate micca chì i zitelli sò particularità particulari è anu bisognu di un accordu especial. Dopu tuttu, l'abitudini di vita di l'adultu sò stati disposti in a zitella.