Baby coberbi

Quandu u zitellu ùn andà da manghjà cun una cullette?

Quandu u zitellu ùn pò digià in cunfidenza (mesi à 7 à 8 after birth), ancu dinò accumincià cù un grande interessu in a cullette. A pezzu di u zitellu, chì ùn puderebbe micca parlatu, trascinendu a manu fora di a so mamma, cumu per dì: "Dàtene pruvatu, è pruvà à quale fate quì, quandu potu?". Quì hè bisognu di cumincià u primu cunvivate cù i cupuleri di i zitelli.

Cumu insignà à un zitellu à manghjà cun una cullette?

Ùn avete missu stu periodu, è poi inseguri à u zitellu à manghjà una cullette spécifique chì ùn avete micca. Sì vi vede per un certu tempu cù i so spirimintali cum'è mannelle di pignau in una tabella per u zitellu, utilizendu una cuchita manighjanata per cullà i prudutti, utilizendu una cullette è una superficia di tavuletta cum'è un tamburilettu setu - ùn avete bisognu di spicificà cù un zitellu in questu subject. Ellu è senza esse attentu chì questu hè fantasticali interessante.

Ma u zitellu hè spavintatu da a "serità di l'affari" (se i genitori respondenu à u primu tentativu d'utilizà una cullette cù rende: "per quessa hè impussibile", "ùn mancianu", "ùn ghjucanu à l'intornu", "oj, permettenu di manghjere in mè") pò esse rimette à ottene u nostru cultura. Allora u ghjocu cù una cullette hà bisognu di novu, ma micca in 6 mesi, ma in un annu è mezzo.

E, per voi, sè stessu interessa à u fattu chì a cucina dopu a ghjucadore di un zitellu cù una cullette è una cullare ùn s'assumiglia di una stanza chì esiste un saneamentu urgente, permettenu fà cummentari à u caprettu ... i so ghjucati. A rimarche di u cantastru predilettu "o Mashenka, chì tipu di un slobte sò" u zitellu ùn sarà micca offense micca à u vostru o Papa, è per quessa - prendarà prestite per migliurà.

Qualessu tipu di cuglieri per i zitelli elite?

A vostra ferramenta principale hè una cullette ghjuchina. Ùn deve esse micca troppu grande è micca troppu picculu, ùn anu micca arghjintu foglià chì ponu mintà a bocca di u babbu, è hè piacevule per esse situatu cù una petra manata. L'imprese-prudutori di criatori di i zitelli sùbitu facenu da u plastica, ma i spese di i zitelli pò esse metalli è in legno, è silicone. A volte in un settore cù una cucchula ci hè ancu una furchetta di i zitelli. Dà cun l'usu di una forchetta ùn hè micca maiò cchiu`, però, assicuratevi chì i denti ùn sò micca persi.

Quandu sceglia, guidate da:

  1. U nomu di u fabricatore - u fabricatore chì valore a so riputazione, ùn hà micca bisognu di a materia prima di u zitellu di materiali di mala qualità.
  2. L'oliu - ùn importa ciò chì culloccia vi puderete cumprà, ùn deve micca avè micca listessu pudore.
  3. A qualità di l'appiecazione di u pittura - se u pittatu stà fora scratching the nail, pudete esse sicuru chì, cù l'alimentariu u zitellu hà ancu stampià sta pintura, ma questu hè micca bonu.
  4. U periodu di garanzia di u sirviziu di i cupuleri di i zitelli - prudutori decicanti di silicone è cullizzioni di plastica indicance quantu u so pruduttu vi serve. Dunque, ùn abbiate micca di cambià strumenti in u tempu, hè quantu impurtante com'è rimpiazzate a dentista in u tempu.

Parechji parenti in u vechju modu si prova di cumprà i cupuleri di i zitelli di l'argentu o d'utiliscia ogetti erate. Questu hè permissibile, ma solu s'ellu ci hè micca sfurciatu nantu à a cullette, è se u vostru figliolu ùn ùn hà micca prubabili di intolleranza di u plata, chì pò esse espressi cum'è manifestazioni allergii à u risultatu di u cuntattu cù un ogne di argentu.