Ciliegia "Griot Belorussky"

A varietà cherry "Griot Belorussky" hè invicchiata in invierno è cede, hè assai resistente à i malatii . Pruvenzioni di variità statali hè stata in 2004. Quandu si riferisce à i varietà di a maturazione medie, u periodu di vendita hè di a mità di lugliu. Ciliegia "Griot Belorussky" ùn hè micca teme di coccomicose è di cough monilial.

Description di Cherry Griot Belorussian

"Griot Belorussky" hè u risultatu di travaglià variità cum'è "Griot Ostheim" è "Novodvorskaya". L'arbre vene criscendu altru, cù una corona piramidale, ligeramente risate è micca assai grossa. Per a prima volta, a vendita pò esse divutu in u 3-4 anni dopu l'atteru in u situ. In più bachi aghjunghje in rami bouquet, ma ci sò ancu unghji cherries.

I frutti sò stati assai enormi, arrivanu à 5-7 grammi. U zucchero è a polpa anu un culore marrone. A petra hè chjuca è hè facilmente sipatu da a polpa. I bacchi sò adattati per u cunsumu frescu è pò esse appiicatu à ognuna tipu prucessu.

U gustu hè un cecciu tipicu, assai piacevule, cù una bella sumerezza. E Cherries s'assumiglia a forma è u gustu di "Vianok", ma anu una maturità dopu. I frutti sò transportable, per quessa, portanu trasportu è salvatori di corta durazione.

L'arbureta sò autonfiltichi, per quessa ci necessitanu polinizazione. Per questu, appressu à l'arburi chì avete bisognu di ponace altre cherries, di u stessu tipu è fiorente in u stessu tempu. I più polinizatori di u cheri "Griot Belorussky" sò varietà "Vianok", "Volochaevka" è "Novodvorskaya".

"Griot Belorussky" - varietà simili

Varietà "Novodvorskaya", chì diventenu unu di i "genitori" di a "Belaya Griot" hè carattarizata da resistenza stabile à a coccomicose è a frenu annuali, in più, ùn ha micca teme da a fretura è a seca. Ancu in i regioni più sfavore dati una rica raccogliosa.

A ciliegia hè parzialmente auto-polinizata è polinizeghja bè d'altre variità di cherry è cherry chì creanu in u listinu stessu. I primi vindemii corsi aghjunghjenu in u terzu annu dopu a pianta. I bacchi sò largu assai, rosati brillanti, cù un gustu aghju aggradèvule è zuccaru pulp. Maturation hè in u 20 di u lugliu.