Malati infettuti in i zitelli

Tanti malatii infizziati in i zitelli pò causate cumplicazioni. Inoltre, un ziteddu male hè una fonte d'infizzioni per altri. Per quessa, i genitori hanu bisognu di sapè i sintomi è e caratteristiche di u cursu di una quantità di malatie, per ùn perde u tempu, cunsultate un duttore.

Malati infettui cù una sarzola in i zitelli

  1. Chicken pox. U so patogenu hè u virus l'herpes. A malatia iniziu cù l'apparizione di rashes, chì sò faciuli fà di i piccati d'insetti, a temperatura sopra. Uni pochi ghjorni dopu, u numaru di rashes aumenta. Ma doppu una settimana, a maiò parte di l'alivi sò cuparti da a crosta.
  2. Measles. Sta malatie di virus in a stampa iniziale s'assumiglia una infizzioni respiratoria. U zitellu sullivante a so temperatura, ponu u so nasu, i so ochji girannusi. I figlioli facenu scantu di a debule, u ghjornu à a gola. Ma a frebba passa bellu più rapidamente. Circundente à u 4 ° ghjornu, a mucosa bucchiale hè diventata russa è diventa spettacula. Questu hè cunsideratu un segue distintu di sarcellatu. Dopu ci hè una piccula rash rosa in tutta u corpu, chì si funziona è si funziona in i spondi, è dinò a temperatura torna. Dopu un pocu tempu, i rashes sviluppau gradualmenti.
  3. Rubella. Sta maladie hè generale annantu à i zitelli accessibule è ùn mancu bisognu di trattamentu particulari. Un rash saffè rosatu accummenta a face, è poi passa à u corpu, ma digià da u quartu ghjornu chì hè venendu. Inoltre, cù rubella, i linimuli linfoti ponu aumentà grandi.
  4. Scarlet fever. A malatia hè una natura bacteriana. U so patogenu hè streptococcus. Accumenza cun u malu di cache, infezzione di i gangmi linfichi, vermiculità di a gola. Allora un risottu rash cun una superficia aspetta unisci à issi sintomi. Doppu per 1-2 simane, lasciante un ciaccione di a pelle.

Malati infizziosi aguti in i zitelli

  1. Influenza. U virus si spende cun drip. Prima, a temperatura righjuneghja, ci hè a debule, a debule, a testa seca. Stu piriu ùn dura nunda più di una settimana. In i zitelli, a gripe pò esse accumpagnata da u dulore abdominal, croup. Ci hè un risicu per sviluppà a pneumonia di influenza, chì pò causà a morte.
  2. Infruenza di Rhinovirus. U virus in i zitelli faci un sintomi di bronchitis è esaguerni di l'asma bronchial.
  3. Adenovirus. Ci hè parechji dicini di serotipi di stu virus. L'Adenovirus pò causà una quantità di malati respiratorii. Hè carattarizatu da a conjuntivitis in cungline cù farinitis. Puderia ancu pruvucà a pneumonia, bronchiolitis.

Malati infittivi di a pelle à i zitelli

  1. Pimple of newborns. U fonti di sta malatia infizziosa hè spessu una persona da un ambiente cercanu chì hè una pate crònica o purulenza di malatie. L'azioni cumminza cun una temperatura alta è l'apparizione di vesiculate cù cuntenii purulente.
  2. A malatia di Ritter. Forma severa di pemphigus, chì impone una parti significativa di u mulinu di u corpu. Règule di trattamentu immediatu sottu a tutela di un medico, perchè s'ellu a maladie fracani u zitellu di e primi simani di a vita, dunque fatale hè possibili.

E infeziunarii infittivi in ​​i zitelli

I guardii di i malatii chì si sò in l'estiu sò infizzioni enterichi à i zitelli.

  1. Rotavirus. A infizzioni afecta a u buddu. Trasmessi da mane senza sangue, acqua sparta. I so signali sò vomiting, diarrea, u dulore addominale, l'intruszione generale di u corpu.
  2. Dysentery. L'agentu causativu (Shigella) entri à u corpu per mani santi, l'alimenti infectate, l'acqua è influene u culumbianu sigmoid. L'appetite di u zitellu hè andatu, chills è temperature, diarrea.
  3. Salmonellosi. Sta malatìa pò esse infettatu da i prudutti infatti d'urighjini animali, per esempiu, ova, carne, latti. A malatia accumenza. U zitellu hà nuvuli, cunfitti spumanti verdi di 10 giorni à ghjornu, chills.