Ganga Talao


Se u cravatta di viaghju hà purtatu à a Mauritius , Ganga Talao - un sacru largu per l'Hindu local - hè qualcosa chì vi deveria vidite. Viaghjà à questu reservazione di u crrazu vi dà ricordi in folla u permettenu di tuccà a cultura exotica orientali. Hè situatu à a regione muntosa remota di l'isula, o megue, in u distrittu Savan (in i Gorges di Fiume Negra ) è hè una di l' attrazioni di l'isula. Sicondu a legenda, una volta chì Shiva, cù a so moglia Parvati, hà pigliatu l'acqua in u sacru Indianu Ganges, passanu à l'Oceanu Indianu è l'hà spurtatu in bocca di un vulcano estincu. Allora stu bassu santu era furmatu in mezu di un boscce splendid.

U fiume Maron scorri à u lavu è, in a so parti sud-est, hè una piccula isula chjesa di boscera. Ùn simu preoccupariati siddu l'omi ùn dicenu una eterna legenda chì qualchissia chì vede u lagu di l'isula moriri. Finu à quì, ùn ci hè nudda evidenza affidativa di questu. Ma à acquistà cù a fauna lucale, serà interessante per tutti chì amè u mondu animali: quì vive assai di u pezzu più esòtichi, anguilla, animali è paesi.

Chì hè famoso per u Ganges Talau?

U lavu, vicinu à quale durante i ghjorni di vita di u festività religiosa indù, hè vapeur, hè ancu chjamatu Gran Bassen. Sicondu i storii di l'abbitanti di Mauritius, sta stagione era cusì antica chì si ricorda di l'acqua di fate. Inoltre, l'acque di u lavu sò cunsiderati sagrati. Oghje ghjornu, quì organizanu una festa culurita "Shiva's Night", chì si tenia in February-March. A prossima vicinu l'autostrada hè una strada di pedestrianu, quale chì i participanti di una festa religiosa sò mandati à u lavu. I passavanu i caravanu pò ancu cumprà a manciari è bèviu cun elle.

"Notte di Shiva" hè cilibrado cumu seguitu:

  1. In questu ghjornu, i peli di tuttu u mondu (ancu di l'India è di l'Africa) sò senza praticatu di i so casi, è imberghenu i so bagagli in un carru di bambù adornatu cù muslin, fiori è imagine di Shiva, andendu à a linea d'acqua per lavà i so pedi. Questu averebbe purtà i salute è a felicità, è ancu salva di i so piccati. Hè sorule chì quelli ghjorni una vera invasioni di i scimomi principia vicinu à u lavu, è pruvate di ripiglià qualcosa di piacè.
  2. In a festa festiva, i sacrificii sò fatte: e femine rinuccinati è tirannu grandi foglie di palme à l'acqua, nantu à quale sò pusatu candele, incensu è fiori. Inoltre, rigali in forma di frutti è di fiori sò stati nantu à i pedistili sacrificati chì circundanu a Ganga Talao à u longu u perimetru.
  3. Nantu à a spiaggia vicinu à a ghjesgia ghjuvendu una ghjustizia ci sò espere prestazioni teatrali apposta à Shiva è Ganesha - micca divinità più impurtante simbulizendu u benessere è saviezza.

Ciò chì vede?

Ntantu à pocu à l'intrata à u templeu si trova una statua monumentale 33 metri d'altitudini, rapprisentà u Lord Shiva in forma di un toru. Duminica a tutta l'aria vicinu è hè u terzu monumentu più altu di u mondu. L'estatua era stata custretta per 20 anni, hè fatta di marmura di tonalità biancu è rosa è hè impannuta cù pietre semipreziosi è dadi. A cima di u culligatu vicinu è decoratu cù a figura di u diu Anuamang. In u santuariu, truvà statu di altre deities induve - Lakshmi, Hanuman, Durga, u pridicatu di Jin Mahavir, a vacca sacra, etc. L'istatuti di Shiva sò spessu fattu biancu aqui perchè stu diu, per salvà u mondu, bevirava velu. A so moglia Parvati intrì in u Ganges per fà guarì l'acqua è guariscenu u so maritu. Dunque, un viaghju annuale à u lavu simbulizeghja u so viaghju.

Se avete u tempu, pudete visità u paesi vicinu di Chamarel , in quale serete impressu da i cascaghji veloce è di u "paese culuritu" di i piantaggi di zucchero in u locu Bel-Ombre . À a cima di u colline vicinu à Ganga Talao u Templo di Hanuman hè custruitu, da quale apre u visione di a bellezza di Mauritius.

Regoli di cummunità in u Tempiu Indù

Per ùn esse dumandatu à abbandunà u tempiu, assicuratevi di rispettà e regule seguenti:

  1. Abbigliate a ropa chì copre u spalle, preferibile à u codice. Omi intrappenu pantaloni, donne - faldidi o vestiti cù una durata almenu à u ghjinochju. T-shirts è shorts sò stirmintati.
  2. In u tèmpiu devenu i piani.
  3. In questu santuariu hè pussibule di ritrattà, ma ùn pruvà à intruduce u locu internu, accessibule solu per u cleru.
  4. À l'intrata à u cumuni di u tempiu, e donne sò offru à fà Bindi - un puntu Hindu tradizionale in u testa, chì hè aplicatu cù a pintura roja. Ma hè difficiuli di sguassà, cusì pinsate per avè esse bisognu.
  5. À a volta, puderete abbandunate una petite donazione in u santuariu à l'altare.

Cumu si vultà à u lavu?

Per arrivare à u reservoir d'acqua sacra è u tempiu vicinu à ellu, puderete aduprà trasportu pùblicu : piglià Portu 162 à a Victoria Square è accede à Forestai u Lateru dopu à piglià l'autobus 168 è surtite à u Bois Cheri Rd stop. L'ingrata a u templeu vicinu à u lavu hè liberu.