Cumu attaccà un capuzu cù l'aghju di puntata?

Kapor hè una grandi alternativa à i tappi tradiziunali è si ferma assai è femininu. Hè spessu invintata da tutti i donne adulti è di i ghjovani di moda. Quì hà da cunsiderà un schema cun una descrizzione è un tutoriale passu per passà per vultà un capu di caprettu cù l' aghju stampatu.

Cumu attaccà un capuzu cù l'aghju di puntata

Quì, per esempiu, una versione assai feminili è stylise di u capu femina.

Hè cunnessu da un mudellu "Rubber 2х2". Per ella, marche 82 loops. Allora l'attaccàmosu: 12 fille + una fila di crochets + una fila da i pezzi davanti à a ribata. Dopu a puntata l'elasticu, aghjunghje i loops per annulerà u numeru à 160.

U schema ulmisgianu hè questu manera:

Edgeband;

L'altezza tutali di u bandu di gomma in a cappucciu hè di 43 cm. Per a cappucciu, facemu a tagliu à taglià u cantonu un pocu, è pigliemu dui rive cintrali è l'avemu attaccati 2 volte 9 volte in ogni una di i fille di facenu. Eliminate l'aghjunte di tela è cusì u ciclu in un circuitu. A reste ghjunghje 7 loops spiegati à u coddu è cusì buttone.

Cumu attaccà un cornu per u radiu passu à passu?

Ma un caprettu di grande grandi classi di ghjuvelletta per un ghjovanu fashionista. Avemu da cunsiderà in modu publicamente:

  1. Pigliemu l'agulla di tagliu No. 3 è facemu civi ninate fille cù punta di garter, sguardi numinati sei culi. Ceramu è fisccheghja u filu, ma micca cusì.
  2. Pigliemu un filu biancu da a fine di u pianu aghjustà 68 p (alterne 2 end e cap). Allora pudemu avè a denticulà cù dentru di l'schema:
  • U stadiu sussuttanti di a lezziò, cumu di cutiddà un capuzu cù l'agulla di tallo, hè chì miremi a larga di un filu biancu circa duie volte e un tile è tagliate.
  • Turnate à u filu rossu. A principal parte hè fatta fatta secondu stu patronu:
  • Avà cunsiderà cumu per stile cun un cummerciu allargatu per a testa. U bisognu di ghjustu hè bisognu à inseritu da a parte di fronte entre a sesta è a sette fila exacthe à l'agulla di left è u filu à a diritta. Allora ci hè bisognu à piglià u ciclu in u fronte di a popa è da trasmissione à l'aghja di puntata nant'à u primu pruduitu. Dopu, avemu unitu u ghjornu allargatu è u primu nantu à a mane d'u liceu di a viscotta.
  • Ci hè un mutuu:
  • Allora andemu da circa 10 cm. À quellu ghjornu, ci vole una fila di bucles along.

  • Avanzate in a lezziò, cumu per vultà u capannitoghja cù l'agulla di tallo, avemu attaccà a serie purl cum'è cusì: tutti i pariglii di vici faciali.
  • Dopu, pigliate u filu biancu è repite a fila di denticulate.
  • Agghicà un fille rosu è avemu avè cunfurmatu secondu u schema:
  • Scopre da u side malu tutti i denticulosi.
  • Diviemu tutti i loidi in 3 parte. Avete ricevutu circa 17 buculati. Avemu solu mezzu perno. Avemu a puntà a liggeru. In ogni fila à u ghjornu, facemu dui circudi da e parte di u mezzu è di u partitu.
  • E ora, sicondu u schema, cumu si vende a cappucciu cù l'aghju di puntata, risturallu finu à u spinu di a testa. Per fà questu, aghjustemu u seguente:
  • L'ultima parte di a lezziò hè cumu per visti a cappucciu cù l'aghju di puntata. Quandu avete 11 n, l'ultima etapa vene. Da ogni uppunione avè ascultatu 13 p, è da a fine di i lattichi à 4 p.Dagghiu u risultatu, avemu 45 p, chì cosciamu cù punta di garter è sei sìcilii più. Purtemu tuttu è cusì nantu à un buttone.