Cumu fà di carta di transformatori?

Parechji picciotti sò assai affezionati di i jucaturi-transformatori. Questu hè dovutu à u fattu chì pare avè un ughjettu, ma pudete playjate cum'è dui caratteristi diffirenti. I più populari sò robbi, ingressendu à e squadra. Puderanu micca solu di u plasticu, ma ancu da altre materiali.

U mondu di origami è di carta-plastica hè assai grande, in questu, in addition à l'articuli di u solitu fattu di carta ( pannelli , applicazioni, topiary, quilling articles), ci sò transformatori, è dopu avè lettu este articulu, appendà cumu pudete fà un di ellu stessu. Dopu tuttu, u zitellu serà più di più interessante sè se ellu stessu, quandu sò solu ghjucate.

Cumu fà un transformatore fattu di carta?

Per pruduce, hè solu bisognu à una scheda di carta argintata (papila stampata), adattata per u plegu origami. Ricerdu solu chì una carta standard A4 serà micca troppu picca per un artighjanatu, hè megliu di piglià più (A3 o A2).

Curà di travagliu:

  1. Tagliatu un quadru di carta. Ciappellate nantu à i diagonali, è dopu i cantoni à u centru.
  2. Fasce a cima di u cippu, è aghjunghje u dirittu right à u left.
  3. Pigliate u bordu di a cima di carta è imprizzà dinò. Avissimu avè ottinutu a figura illustrata in sta foto.
  4. Fate u quadru à l'altra parte. Allora aghjustemu u mezzu di a quadrata alta à a cima. Facemu cusì cun u sicondu. In u risultatu, avè ottinutu a figura basica di l'origami "Bird". Bassa a fini di u papetu da a cima per piglià una forma comu in a photo. Fà cusì à l'altru cantu.
  5. Fate l'alate formate in u mese è in u falu. Dopu quì, per ogni uppunianu, sullivanu u triplicu minimu, guidendu i alpi vicini à u centru.
  6. Scambià a cima è a fondu di a traccia. Fate l'alti superiati in u mezzu. Furmatu sopra i sopra i robes daretu in mezzu. Cogliu a cantu laterali à u centru, è tombola per ingerimentu. Facemu cusì cun quattru cornamenti.
  7. Volenu turnà a voce resultante da u culu. Fattu comu esempiu in a photo, tira fora u triangulu in u mezu di u dettu.
  8. Aghjunghjemu chì aghjunghje da un carta sottu u schema offerti oghji u transformadoru.
  9. Avemu avutu u pianu. Avemu avemu i so mani, i pedi è a testa, è avemu un robot.

Ci hè una seconda classa maestru, cumu fà un robot-transformatore fattu di carta.

Transformer made of paper - master class

Per fà questu, avemu bisognu di stampà (o scrive) i dettagli. Hè megliu per questu, pigliativi un cartaffice gruffu (per esempiu: Whatman) o cartulare biancu. Pò esse culurati immediatamenti o solu in biancu è biancu.

Allora accurte cù cura di tutte e dete. Hè assai impurtante per guardà tutti i cuncessjonijiet per l'encolher.

Dopu questu, ogni univianu hè stata pegata separatamente. Fate cusì cusì chì ùn sò micca traccia di cola in nudda parte. L'avemu lasciatu ben bè. U nostru transformatore ùn deve solu esse voluminoso, ma dinò mudificatu è sviluppatu da un robot in una squadra di tipografia. Per fà questu, aghjustate u filu di u forte cù questa schema tutti i schezi di u nostru futuru super héroe.

Transformer hè prestu.

Avà acquistatu, cumu da cambià in un camion. Per fà questu, hè bisognu di ridivanu e so maghju, mette à nantu à una superficia plana, è impria u troncu perpendiculare à elli. E mani bend à l'anguli right è avemu avutu vicinu à a testa, perchè i pugni sò in postu di i fossi è l'spalla hè vicinu à a cabine di u driver.

Tali transformatori, fatti di carta, fatta da sè stessu, ùn sò micca solu di cuntribuisce à u sviluppu di l'abilità creativa di u vostru zitellu, ma ancu sò maravigliose elementi di i so ghjurnati.

Trasfurmati di carta "Cube-Rose" è "Ring-Star" sò ancu assai populari.