Soppa Gumbo - ricetta

A sopa Gambo hè un pezzu tradiziunale di i paesi africani. Questu hè un pianu assai originale è savurinu chì combina u gustu di a cucina spagnola, indiana è asiatica. Pò esse fatta da puddaru, gambarinu o altri pagliaghji. Veju uni pochi ricette cù voi.

Sopra Gambo fatta da u mari

Ingredients:

Preparazione

Rinfria u risu parechji volte, fate mette in una puchina, fremu acqua fridda è lasciate durante 30 minuti. Allora rinite è fretce in acqua fresca finu à manghjà. Dopu quessa, a ghjucà in un colatore è lasciate à secre.

È cù questu tempu, preparanu a vitedja per u tempu: u pezzu è l'api sunnu lavati, scritta in cilesti. A cipolle si sò puliti è sfruttate. I fasgiati sò scicurati à a temperatura di l'ambienti, secchi. In una puchina, caliu l'oliu vegetale, pour à a farina è coccia, trascendu custanti, for about 6 minutes. Pudemu u pepite, l'api è a cipolla in a farina di farina. U pumite di tomates cun una furchetta è aghjunghje cù u suchju in una pienza.

Pour caldo di pesce , portanu à fogghi. Poi lamintà i fasgioli, u salinu è a pepite à u gustu. Coglie tutti i calori mediani sottu una cuparta cupartu per 10 minuti, è aghjunghje u filettu di u filu di u bassa, cut in small pieces. Scudamu rossu nantu à i pranzi è pour pourvulare vegetariana sopa.

Gumbo, sopa, pollo, gambe

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu fà a sopra gumbo. Praticamu u puddastru, fretu à manghjatu, cool, sguassate a pelle, sguassate l'ossi è tagliate a carne in picculi pezzi.

Avemu detatu currettamente u brou di carne da gasu. Bulb, dolce pumbu bulgara è l'apiustu hè limpitu, finamente scurciatu è sgualate e ligumi in un pozzu una padedda fritta cù l'aghjunzione di l'oliu vegetale, finu à tuttu preparatu.

Avemu scurtatu una vetru di caldu è l'abbanduneghja à guasgi in tuttu, è vende tutti u brou restante in una pienza, aghjunghjenu u pollo, cammellu purcina, ligumi è salsicce chopped in finti sliced. Fate a sopa à foglia, fate u focu à un minimu è fate a coccia à 5 minuti, aggradèvule cù spices.

In un caldo friddu, cultivate a farina, mischje finu à chì una massa homogeneia di lumps hè furmatu è vende a meztrava in una puchina. Cogliu, trascendu custanti, finu à chì a gumbo cumincia à gluvà, è l'avemu a rinfriscà da u focu è u feremu nantu à i platti.