Sport Illustrated chiamò Serena Williams atleta di l'annu

Piani di Tennis Queen Serena Williams, sei volte Wimbledon, diventò sportività di l'annu cumu a rivista Sportivi Illustrated è appruduciuta a so tarri.

Prudutti favuritu

U famosu attore di tennis, chì ghjè in u piccu di a so carriera, era littaratu di pruprietà tentatore, ma Serena hè assai selettiva è ùn hè micca pronta per posa per una edizione.

L'estrema di sport, dopu à filmà per u calendariu sensacionale di Pirelli, ùn pudia micca contru à l'offerta di l'Illustrated Sports Illustrated, chì hà resonatu è, per a prima volta in più di 30 anni, aghjunta u titulu di "atleta di l'annu" micca à un omu, ma à una donna. Prima di Serena, stu titulu fu premiatu à l'atleti americanu Mary Decker in u 1983.

Leghje ancu

L 'imaghjina di luxuriosa

In quantu u vincitore, Williams s'assittò à u tronu duru durante a sessione di foto è parechjeva luxuriousmente in una combinazione negra con cordone è tacchi lacati nantu à hairpin in color.

Allora Serena cambiò l'indimuniatu, vistutu di vestitu biancu, è pinnuta nantu à l'anellu in una grazia.

Ammirami di l'esportista, cumannavanu à e so novi foto, nota chì ella hà sensu pezzu pisu. E so coddi è i so guttiani sò diventate più ridenti. Sembra chì l'infurmazione nantu à a so gravidenza hè chjarizzatu, suntuvò l'utilizatori di Internet.