Disenteria: trattamentu

A disenteria hè una malatìa periculosa chì influene l'adulte è i zitelli. Hè l'infezioni di u corpu è a scunfitta di u largu intestinali. L'agenti causativu di disenteria hè u pruduttu di a velluta di disenteria (shigella), chì penetra in u corpu per mani santi, acqua senza purti è l'affari contaminati, è hè ancu purtatu da mosca. I Togliini sò cullate in u vastu intestinu è causanu a so inflamazioni.

U periodu d'incubazioni duranu un massimu di una settimana, ma sò spessu limitati à 2-3 ghjorni. I primi signali di disenteria in i zitelli sò règula u seguitu:

Allora i figlioli sò sintomi specifichi di disenteria - u dulore in l'abdomenu (u primu contrule, da pettu à pate), è e pruduzzioni freti di tinte veriche cù impurità di u molu è / o di u sangue. Prima di a defecazione, u dolore hè spessu pitta.

In i zitelli finu à l'annu, a disenteria prucede diversu: più longa, i sintomi ùn sò micca pronti, u fugliale pò esse senza sangue. A gravità di a malatia in i zitelli dipende principarmenti annantu à u gradu di desidratazione è di toxicosis: se a disenteria hè diagnosticata in u tempu è u trattamentu hè stallatu bè, a malatia serà bella senza cumpatoghji. Inutili, ponu avereunu cunsiquenzi severi, da l'aghjunta di infezioni concomitanti à u sangramentu intestinali.

Trattamentu di disenteria in i zitelli

A malatia accadera dinò, è a prima cosa chì i genitori hanu da fà hè chjamà u mèdicu in a casa, chì stabiliscerà a manera di trattà a disenteria in i vostri figlioli, prescrivele l'alloghji necessarii (cù medaglie è furmazione severa di a malatia - preparazione d'accattu antibacterial). Supportive, ma da questu rolu micca menu impurtante hè jugatu da a terapia di mantenimentu - rihydratazione di u corpu è una dieta sparing.

Per prevene à a deshidratazione, quantu sempre pussibule, offerta à u zitellu un acqua piglia in u rehydratus o smecta d'acqua. Sti dispusitivi facenu u salottu di u salottu di u corpu, scorri the toxins da u corpu è influene influirtu in a cundizione generale di u zitellu.

Dieta in i zitelli cù disenteria ghjucà un rolu especialu in u trattamentu. Da a menzione hè necessariu escludila cibbe rich in fiber è irritanti i mure di u grossu intestinu (frutti freschi, boli è ligumi, nocci, fagioli). A dieta principale di u malatu cù disenteria hè puree, sopopi grassu è culti cereali. U nutritura ci vole à fogghi o cuagliatu da parechje, è anu puru esse squanditatu. U manghjà i pezzi pò esse mandatu in forma di manduca virti.

In quantu à i capretti à un annu, quelli chì anu ricevenu alimentariu complementarii, ponu esse furnitu sorti di latti d'acelli, impiegativi nantu à una scumparsa di legumi, fremenu u fugliale.

Questa dibitta deve esse segundu finu à a scumparsa tutta di sintomi clinichi è di ricuperazione di u zitellu. Allora a menzione scopra à pocu, ma u transitu à u putere nurmale ùn hè micca succidutu immedaneamente, ma pocu à pocu di 1-2 mesi. Hè necessariu per impedisce a transizione micca à a fine di disenteria curata in una forma crunna.

Profilaxis di disenteria in i zitelli

A malatia di disenteria porta parechje inconveniente à u zitellu è i so genitori. Per impidiscia di sta succorsu, i zitelli ponnu esse studiatu da una età assai temprana per observà e reguli di iegge persone. A misura di prevenzioni di disenteria sò:

In osservazione di sti règuli, è ancu in u tempu giornu à u duttore, avete da prutegà i vostri figlioli da a disenteria è i so terribili consegni.