Ambivalenza - chì hè è cumu per liberà?

In u iniziu, u termine a dualità hè stata sparta in a medicina. Per a prima volta l'ambivalenza fù cunnisciuta grazia à u psichiatrista francese Bleuler in u 1900. Cù u passatu di u tempu, stu cuncettu cuminciò à utilizà in e teoria psicoanalitici è l'opere di Sigmund Freud.

Qual hè l'ambivalenza?

L'ambivalenza hè un bifurcaciu in a mente di una persona di una relazione per quarchi cosa è questu pò esse dovutu à l'esperimenti, o una relazione bidirettu à u sughjettu, à una persona è cusì. Un statu internu chì duie senteri opposti pò cumunu. Per studià natu in u cuncettu di l'ambivalenza, hè necessariu di cunsiderà da u puntu di vista di a psiculugia è a psichiatria.

Chì hè l'ambivalenza in a psiculugia?

Se ignorammu, u fattu chì u terminu ambivalenza era urigginatu solu in u campu meditivu, l'idea di a cuscistrena di sentimenti assicurati diverse in a mente umana hà diventatu assai in a psicoanàlisi. Da un puntu psicologicu di vista, una persona ambivalente ùn hè micca malatu, postu chì questu statu pò affettà ogni persona, a diferenza hè solu in u gradu di manifestazioni di stu statu. In generale, l'ambivalenza in psiculugia hè un sentimentu d'ambivalenza versu ogni cosa.

Sigmund Freud argumenta chì una manifestazione viva da a dualità pò esse espressa in diverse stati neurotici, manifestazioni in un certu periudu di sviluppu di personalità. Perchè e psicanalisti anu pagatu assai attinzioni à sta funzione? A basa hè in a struttura propria di u supergiu umanu. Ci hè dui instinctivi inalienaculi di vita è morte chì ci scambii in mente di una persona da a so inizione, chì hè un indicatore più visibile d'ambivalenza.

Prucessu da questu, ùn pò micca esse affirmate chì questu fenomenu pò esse acquistatu, o causatu da certi fatturi, ma deve esse nutatu chì in a presenza di cundizzioni favurivi à a dualità, stu statu pò diventà più più peligrilli è causa disturbi nervi è com'è cunsultate negativu. Fatturi favorevoli pò esse u seguente:

Ci hè ancu una versione famosa chì in un puntu, i sentimi cunflitti o cunflitti chì ponu esse ingressu in una situazione cunflittu, chì u regiu di quale un statu pò trasmette l'altru in u subconscious. Per quessa, no tutti ùn anu capace per vede l'ambivalenza, chì hè presente in mente, contru chì sfarenze situazzioni pratiche.

Ambivalenza in filusufìa

U cuncettu di a dualità in a filusufia hè vista com'è una figura di ispalla in a mente umana di i prucessi chì contradicanu l'altri. L'ambivalenza di l'essenza hè custituita in a lotta contru di u bonu è u malu, in nascita è morte, l'amore è l'odi. Tutti i secondi un omu hè sottupostu à parechje impiemi simultaneamente, facennu scelta, sintimu è creendu un o l'altru. A vita umana hè china di assai sentimenti ambivalenti è decisione.

Ambivalenza è ambizioni

Ambitenza ùn volenu alcunu cumpreta viulenza di u cumpurtamentu di u mutore, chì hè carattarizatu da una dualità in l'esfera di l'azzione spontanee, a cunsiquenza di chì hè un cumpurtamentu pocu, un cuntu stranu. Stu fenominu si manifista principarmenti in e persone chì sò schizophriani cù sindromu catatònicu. Hè ciò chì hè un prucessu ambivalenti pò esse di una ambizioni di una persona cun un disorder psicomotriu.

E cause di ambivalenza

I causi principali di a dualidadi sò i fatturi spéculate chì si palesanu in l'omu.

  1. Incapacità di fà una decisione. A scelta in fronte di una persona si trova in a vita, è ogni decisione implica una quantità di cunsiquenzi, sia bona è mala. E persone chì pruvate micca di decisu à decisione à fà cunflitti à u livellu psiculogu internu, chì porta à l'ambivalenza.
  2. A incertezza è u teme subconsciousu di cummessu un errore pò ancu causà ambivalenza.
  3. A depressione longa, l'estresse, l'emozioni negativi - tuttu questu pò causà un disorder ambivalenti.

Ambivalenza in relazioni

L'omu hè un esistitu cumplessu chì ùn ci hè nisuna cunsistenza entre pensi, azzjonijieti è desideri. U sentimenti umani, in u principale, ùn anu micca a cunesione è a unità. Puderemu esse attempu à sente dui sentimenti cunflitti versu una persona. Ùn sò micca aventhatu: "Amassi è odià" - pareva, cumu si spirimone in u stessu tempu?

Una attitudine ambivalente pò esse manifestazione in l'attempu simultanea di a ternità di a mamma à u so zitellu è i sentimenti di l'annullazioni è l'irritazione da a fatigue, o l'amori di u so maritu è ​​l'odi causatu da i celosi. A dualiità di sentimenti ponu esse a norma in l'eventu chì l'emozioni cunflittori sò pruvucati è sorge pocu, mentri chì ci sò certe sentimenti stabiliti per un ughjettu particular, persona o accionu.

Ambivalenza sessuale

Esperienze di una natura duali in una vita sessuale pò esse causatu da e norme di a vita sessuale, da chì un sensu pruvucatu da i pinsamenti sessuale pò esaltà. Inoltre, sentimenti ambivalenti pò esse pruvucati per a prisenza simultanea di ternità è di penseri di rudine sessuale. À questu un puntu una persona pò vulsallu qualcosa "dolce", è a seconda volta li dà "peppercorn".

Ambivalenza giuda

U prublema hè a incertezza di una persona in u so generu è a orientazione sessuale. Ùn ci hè micca una certazza concreta in a mente umana - per una certa raggiuni, pò fughjassi trà e so definizzioni, senza rende chì manera si deve esse. L'ambivalenza di i cumpurtamentu pò ancu essa causatu da l'attrazione di una natura sessuale à a fede è u masciu.

Ambivalenza in u persunale

L'appiccicazione ambivalenti hè un tipu di appiccicatu, in quale u zitellu ùn hè micca sicuru di i so sentimenti per a mamma, ellu vacillu, tandu intenta attirallu a so attenzione, da u cuntrariu pusitendi. A so manifestazione si pò esce da u risultatu di a mancanza di cunfidanza entre mamma è u so zitellu. L'educazione di i zitelli in severità, cù limitazione limitata è limite, senza a manifestazioni di calore, affettu è attente, porta à a sussistenza di a dualità di sentimenti in u zitellu in relazione à i genitori.

A cunsiguenza di un tali fenomenu pò esse u contru, a tutela di i genitori, a intrusionazione in l'spaziu persunale persunale è a constantità, senza nisuna restrizioni. In cunseguenza di tali educazione, l'ambiguità pò esse manifesta. À a listessa ora, cù l'età, una persona diventa:

Ambivalenza - cumu per liberà?

Ambivalenza - un fenomenu chì spessu occur in a mente di una persona imperceptible è ùn ne ùn implica micca e consegni. In ogni casu, si l'ambivalenza di l'emozioni, i sentimenti, porta malattimentu à cumunicà cù l'altri populi è in generale in a vita, avete dunque cunsultà un spezialista. U trattamentu di l'ambivalenza hè cunsigliatu di rimedii currettamente selezziunati, basatu nantu à u statu generale di a persona è a causa di l'urìgine di a dualità.

In a terapia, droghe chì anu da esse suppressione u statu patologicu di a psique è stabilizzate a cundizione pò esse usata. Ci hè questione quandu a maladizioni prugressa, pò esse una minaccia à a vita di u paci è à l'altri, u trattamentu deve esse realizatu in psichiatri. À i primi signalaghji di l'ambivalenza, cum'è manifestazioni di una cundizione patologicu, unu ùn deve micca impegnà l'autureggiamentu, postu chì chistu pò micca solu di fà risultati positivi, ma anu aghjatu significativamente a cundizione.

Dognu chì l'ambivalenza hè un carattaristicu di u situ psicologicu di una persona, hè necessariu di seguità a vostra psique, fate cura di qualsiasi cambiassi. Sè avete principiatu à visità idei obsessive chì ùn pudete micca rimette da u vostru, dunque bisognu di circà aiutu di un duttore. Questu ferà possibili identifie a malatia in i primi tempi, chì facilitate assai u trattamentu sussegente.