Tatum è Gordon-Levitt torna in una movie

Boni amichi è attenti di talentu, u figliolu Joseph Gordon-Levitt è Channing Tatum palesanu novamente. I nomi di sti prughjetti sperimentati sò intesu annu annu da i fannelli di u cinema, i dui apparissiranu in i filmi più famose, apparentanu in diverse dimostra, mostranu i so talenti. Avà hè cunnisciutu chì l'omi rializaranu i roles principali in a comedia musical.

Dui talentu

A cinta ùn hè ancu micca un titulu o ancu un direttore cù u pruduttori, hè cunnisciutu solu chì a cumpagnia 20th Century Fox hà compru u dirittu à u remake di a film 50 "Guys and Pupae", in quali Sinatra è Marlon Brando starrò. Joseph è Channing farà dui piacenti, cantà e canti è balli. A cumpusizioni di l'actor hè sceltu per una bona raggiuni: Tatum hè famosa per a so splutazioni cume (a film "Avanzate Avanzate"), è Gordon-Levitt sopra perfetta in video cù u so cumpagnu Zoe Deschanel.

Leghje ancu

Inseme volte

Ricordate chì i dui attori anu più d'una volta starred in una film. In u 2005, hè stata a film "Crazy", chì deti una prima principale per a carriera di i dui; è in u 2008 - u dramma "Guerra nantu à Duress". Allora l'estremi travagliavani bè cù un bonu scontru, mi piacevule ciò chì vene da u so novi prugettu è cumu si faranu esse rializati. Speremu chì u novu musicale portarà ancu più amori à i favuri amici, hè un piace chì i cori di i dui attori sò longu occupatu da e so sposi.