A vittoria di Jolie: Angelina hà accadutu temporaneamente a custodia tutte di i zitelli

Angelina Jolie è Brad Pitt hà firmatu un accordu, chì stipulta e cundizioni tempurienti per u so divorziu. Forse in forza da u mumentu di firmà u documentu. L'attrore hà capaci di ottene l'ughjettu, avè ricevutu a custodione di sei figlioli finu à u 20 ottobre.

Nuances di l'accordu

Angelina Jolie, à a so grand gioia, torna temporariamente l'unicu guardià di Maddox, Zahara, Pax, Shylo, Knox, Vivienne. Brad Pitt hà solu bisogna à vedere i eredi dopu avè un consultatore especialista chì hà da fà un verificatu se l'attore pò cumunicà cun elli senza a presenza di una terza persone (unu à unu).

Pitt hà da piglià prucessi per i droga è l'alcohol. A strada, l'analisi di l'urina per e sustegenu pruibbuti, chì si rinuncìu volontarmenti dopu accusatori d'assaltu, era negativu.

Unione di cooperazione cù servizii servizii

Comu informa u tabloid occidentali, Angelina Jolie è Brad Pitt anu accunsentutu à aderiscenu i raccordji di u Dipartimentu di i zitelli è famiglie u County di Los Angeles. Dopu l'apparenza di una denuncia anonima di una disputa entre i ciachi stilari in u pianu è a viulenza nantu à u figliolu maioppu di un paru Maddox di 15 anni d'età, u serviziu di serviziu hè un parte à i procedimenti di divorziu di a coppia.

Jolie è Pitt hà impignati di assiste à i cunversazione cù i psiculoghi, è di famiglie cù a participazione di i zitelli.

Leghje ancu

Dopu trè simani, u dipartimentu rializeghja i so cunsiglii per i spunenti o dà u dirittu di decide di a corte.