Blake Lively hà suggeritu chì i genitori adoptanu corsi nantu à i fundamenti di a risuscitazioni in i zitelli.

Fans di Blake Lively ùn cessate di stà à casu cù l'azzioni educazione è di carità chì l'attrìe è a mamma di duie zitelli charming participanu attivamente. L'estrema di a seria "Gossip Girl" hà turnatu a so Instagram in un magazinu d'infurmazioni utili per quelli chì volenu esse una mamma è una mòglia felice, una attista riescita, interessata in modu è una stilta di vita sana!

Blank Lively (@blakelively)

L'altru ghjornu, l'attrìcula di 29 anni, hà stimatu à i so seguitori è i paisani cusì conscienti à piglià crescite scatuli in risuscitazione cardiopulmonarii in i zitelli. È per pruvà a seriette è a impurtanza di e classi, hà dimustratu cusì cumanda cù questi attività in casa, facennu un selfie cum senza manichi di furmazione.

Must di tutti i moms and dads! I recommandé recommending courses on resuscitation cardiopulmonary in babies and little children! Hè faciale fà in casa è utilizendu YouTube, induve esce assai di furmazione videos nantu à questu tema. E pudete truvà i corsi di Google chì sò vicinu à voi! Hè informativu, utili è darà più forte fiducia in e vostre capacità!
Leghje ancu

Tali chjamata ùn hè micca di manera accidintali, sicondu l'ultime data di u Dipartimentu di Salute di New York, l'asfixu è una di e causa cumuni di a morte trà i zitelli. Blake Lively ùn hè micca stata distanza da u prublema è decide di sustene l'iniziativa di u dipartimentu, chì pò causà solu rispettu è gratitude.

Ryan Reynolds è Blake Lively cù i so fieri