Laghi Blu di Kazakhstan - recreazioni per i salvaje

A riva di i Laghi Blu hè un mondu incredibile bella. Milotti di platti d'acqua in mezu à i vastoseri e deserti posti di u Kazakhstan, in i so acqui pò pare parechje in un specchiu. E circa - altri pini centu anni è avelli bianchi è bianchi di u Kokshetau Upland. Ogni annu di turisti di u Kazakistan, a Russia, i países CIS aspetta per vene. Anu per a salute, impressioni, aran fragrances, ghjorni solei è divertenti.

Ritorna nantu à i Laghi Blu in Kazakhstan

Parechje persone interessa in a quistione, in quale parte di u Kazakhstan sò i Laghi Blu. Borovoe hè situatu à u nordu di u paese trà Astana è Kokshetau in a regione Akmola. U territoriu induve i laghi sò situati hè risirvatu. Eccu avete bisognu è imbruttatu da simpaticamenti passiunanti. L'acqui prufani è cristiani di i laghi, bordati da i cimi di a muntagna è di e fureste cuniferiali - tuttu ciò glurificatu ancu quelli chì anu vistutu i tipi di turisti.

Hè cresce chì, prima di u lavu, era u Mari di Checchi, chì hè diventatu in terra e spargugliatu in numerosi laghi di sfarenti grandori. I più cè famosi sò Chjassu e Grand Chebache, Shchuchyee, Koturkol, Borovoe, Tashsharkal è Maybalyk.

Ritorna nantu à i Laghi Blu di Kazakhstan hè principalmente presumitatu da un gran numaru di dispensarii, sanatorii, casa di sete, campi sporti è di salvezza. Andate per vultà per migliurà a so salute è ghjunghjene i visitori naturali. Borovoiu hè cunnisciutu quassalli fora di e so cunfini cù u so fanguu curative è acqua minerale.

Ma ancu s'è vinutu à i Laghi Blu di u Kazakistan com'è un salvaticante, perchè ùn avete micca firmatu à qualcuna di sanatorii o di casa di residià, ma solu avianu stabilitu à e caravanevi, vi faraghju bè i gustu di l'aromi ricchi di campagni di corsi è i foglie coniferii, chì in u stessu hè un grande terapicu effettu. Oghje ghjornu sò abbundanti, è pudete nàutru à prima ghjugnu.

Cumu per arrivà à i Laghi Blu di u Kazakistan?

Se si viaghjanu da a Russia, avà nutatu immediatamente chì a distanza trà u casu di u kazakh è in u rumanu hè 27 km. Ma prima hè bisognu per arrivare à Ekaterinburg, da quì per moverse versu Petropavlovsk. Avanza - piglià un cursu nantu à Kokshetau, è questu quì à 200 km. A strada nantu à stu situ hè più piacevule cum'è off-road, per preparalli per una longa è diffiqua move.

In u cunsigliu di i turisti cunnisciuti in l'area protetta, hè megliu d'entra da u cantu di Schuchinsk - ùn sò micca misuri per l'ingressu. U settore u campground hè liberu, se cunnosce u locu. In parechji casi, una penalità accunsente per questu.