Cumu si scappa di vini in u paese?

Veschi in u paese sò una frequenza occurrence. Questi insetti predatorji interferenu cù un passimellu tranquillu, pècure à i dolci, scantati i zitelli cun u so sonu. Ma aghju, ma u zitellu hà selezziunatu u vostru dacha cum'è a vostra casa. Questu vicinamentu hè periculosu bellu, perchè a muzzica di una vespida pò causà dannu enormi à a salute. Per quessa, assai abitanti di u veranu interessa in a quistione di per esse rimettutu di vespi in u situ. Per fà questu, ci sò parechje modi - parlemu di elli.

Cumu si scappa di vindimi?

U più impurtante hè di truvà un nido di u ventu. Mantene in mente chì ci pò esse diversi. L'insetti sò nestu in i rinchjostoli: in u tettu o in l'attic, in i lavagni, in i vestiti, etc. Allora, cumu si scappa di vini chì anu stabilitu sottu u so teulatu o in un altru locu inaccessibili?

Hè impurtante quì hè l'equipamentu. Siccomu, cumu digià annunziatu quì, i piccati di vittimi sò assai perikulati, è hè bisognu di cummattiri contru ad elli, prutegginu tutti i più possibili. Prima, ùn avete micca avè l'allergii à u morsi. Inutili, hè megliu per turnà à l'aiutu di i prufessiunali. In segnu, per cumincià u stadiu attuali di distruzzioni u nidu deve esse, utilizendu un equipatu protettive cum'è ropa impurtante cù una cappucciu, guanti di gomma grùassu, mosquito net per a faccia.

Cusì, i modi più efficafichi di perdiri l'insetti poioli sò:

  1. Frà tra li drogasi contra a lizenzius sò "Intavir", "Mosquitol - prutezzione di vespi", "Actellik", "Troopsil", è di l'aerosols "Combat" è "Reid". Hè assai populari è dichlorvos. In questu casu, solu spraying l' insecticida nantu à u nidu d'Hornet ùn sò micca sempre una guaranzia di a distruzzione cumpleta di i so abitanti. Comu regula, solu l'alivi chì anu avvilinatu moriri. E pi fari l'attache effettuali, avete bisognu à primu u nestu cù tutti i so abitanti (imbruttatu in un saccu di plastica), è poi spravià a droga.
  2. Pudete abbandunà un "trattatu" dolci vicinu à u nidu, in quale un insecticida era aghjustata premente. Cum'è l'embiu, pò esse una cervecita, una suluzione acquieta di u meli è a marmellata. Hè desirabili chì hè una sustancia pegadiza. Stu metudu, sicuru, micca salvatu di tutta a "nummira di l'abi", ma ferma significativamente u so numeru.
  3. Kerosene hè un arma putenti da e vittime, chì custruiscenu i so nichi "fugliali". Questa sustanza (per via, invece di querosene, pudete usà gasoline, gasoil carburante è ancu WD-40) permeate una casa d'aspen, è insetti dannui si vanu, si ne vanu sempre. Sò solu deve di sguassà e distrughjanu u nidu, è u postu di nidificazione - puliti è trattanu cù permanganalate di potassiu o perossu di l'idrogenu .
  4. Per derroche di vessi in u dacha, hè pussibile è rimedii folkiati - per regula, ùn sò micca menu efficausi da preparazione chimica. Cusì, a maiò spessu l'avesta nimica hè cremata o cale nantu à l'acqua, sguassà currettamente è avèndulu in un saccu strappu.
  5. Annantu di vignaghjoli di a Terra pò esse battaghju cù l'acqua furiosa, trasennu un nidu cun assai fogghiu acqua. Una manera più esotica hè di utilizà un extinguisher è un aspiratori.

Per andà à a distruzzione di u nest da bercinu, devu esse in prima matina, à l'alba. À questu tempu, i insetti sò ancu inattivi. Inoltre, hè impurtante chì sò tutti in u nest, altri di voi Ùn serà micca pussibule di distruverà tutti in una volta, è a vespita tornata hà presu di ricerca per a casa missing, chì hè aggradèvule per quelli in u circondu.

Quandu i vespi sò in periculu, anu convertitore assai aggressivu è pruvà à sting you. Dunque, anche si pensa à intruduverà immediatamenti tutti l'insetti in u so nidu, avete bisognu di pensà in anticipu di u percorsu di u retiitu à un locu sicuru. Avvicinà u siminu di l'aspertu dopu à l'attaccu à questu ùn hè micca vulintariu micca prima di quandu un pocu d'oghji, quandu u velu avarà da esse u l'insecte perisciaranu, volenu l'omi o, almenu, calmu. Dopu chì avete "svinutu" u vostru territorio, inspectatu per insetti avvelenati. Ùn pudete micca esse trovati da animali è zitelli - vespi morta, cum'è un prugramma, deve esse distruttu (credendu).