Comu farisi a gridari e chianci?

Li lacrimi sò u mekanismu prutistratu di u corpu è accumpagnanu a persona da u mumentu di u so nàscita à a fine di a vita. E lùcenu è i moghje sò dinò un modu per sullivà a tensione chì anu accumptu annantu à un pezzu di tempu è ùn ci hè carricatu emoale. Dopu tuttu, avemu bisognu di chiancià u tempu à u tempu è hè normale. Ma chianci per ognunu pocu è più più chjinata, perchè deve à pensà à a scola di gridà è di chianciallu.

Per sapè da quantu rapidu à calmà è per esse chianci, avete prima di tuttu ricurdà chì in a maiò parte, i lacrimi di dulori ùn aiutanu micca.

Quantu si calma calmu e ùn chiancia?

U primu cosa di fà in una situazione tali hè di eliminà a causa di chianciallu. Se ùn si pò esse fattu, pudete riferite per i metudi siguenti:

  1. Tècnica di respirazione profunda. Avete bisognu di principià a furmazione in anticipu, perchè Sì appicate sta tècnica in un chjellu forte, pò pruvucà un sindrome d'ipidermulazione, chì aggrava a cundizzioni di una persona. L'esencia di u mètudu hè dinò cusì: in modu di calmà, una persona hà da piglià un ripertoriu forti (preferibbilamenti cù un nasu), mantene a voce per siete seconde e spiegà lenta. Ci hè deve sete sureddi è l'exhalazione. A so tecnica avè aiutà micca solu per a calmà rapidamente, ma ancu per migliurà a circulazioni di sangue è cuntrullà l'iperventilation.
  2. I nostri pinsamenti spessu pruvucanu, avemu cuminciati a urlari, chì qualchissia hà fattu qualcosa in male, cum'è noi vulia, è chiancieghjinu perchè l'accumularia negativu è deve spunta. Per capiscerà quantu calmu calmu in un locu di aghju, avete bisognu di piglià à cuntrollà i vostri pensi. Ci hè bisognu di chiarificà ciò chì pensanu cumportanu à l'histeria è evite micca.
  3. Utilizà u metu graphique. Sì dùteci è doluri, si i làricii rotulanu da i vostri ochji è i firmemu, poi piglià una carta di carta è riflette nantu à questu causa di tristezza. Ùn hè bisognu à esse un scrittore o un artista, ùn deverete micca scritta assai è volte o ricercà una figura. Pudete scrive una parola in big letters, o pudete scrive tuttu u dettu, pudete sculaccià qualcosa chì vi aiutavamu a calma. È più tardi, quandu avete lasciatu, puderà annunzià u vostru articulu o carta è capisce perchè chì in quellu sensu si trova tantu male.

Se ùn pò micca calma à tuttu , vi scurderete è ti pari chì u soffrenu ùn finisce più, fretu è penserà: "Tuttu u passatu è passà. Forsi oghje pare avete u finale di u mondu, ma dumani vi vene un novu ghjornu è stu prublema serà una cosa di u passatu.