Cumu faciete crunches in u fornu?

Probabilmente avè tutti ha amparatu à u danu di i cracke di cumpratori, chì sò più di crammed cù sapori artificiali è tutte di furmatu di savore.

Dopu, vi diciaremu cumu per fà fà u pappulinu di pane in u fornu è offre parechje scelte per un piacè.

Pani di pani à a casa in un forru di pane negru

Ingredients:

Preparazione

In questu casu, ci cocu cocutru cun u sapori di l'allo. Per fà questu, avemu purche anchuvamenti alliati è moltenli in ogni modu convenient. Piglia a massa di agliu cù u oliu vegetale senza u faciale è frettu cù fridda cù una pistola. Chì a buntura massima. Duranti stu tempu, cun un cutiddanti cutidianu, tagliò u pane nìvitu in fette di u tagliu è a forma prisenti. A più piacevule per cibo in i cubi di furnu cun un grandilatu latinu di circa un centimetru o un grossu brusochki di più di un centimetru è una durata di circa cinque centimetri.

Scoprei un pane preparatu nantu à una vaca di furmagliu, prustituta di a foglia di pergamone, sprinkle cù l'oliu d'aghju, aghjunghje salate à u gustu è mandate à u culu di u fornimentu incalfatu. A temperatura di u dispusitivu deve esse à u livellu di 180 °. Sceccu i cracke di e so cundizzioni, periscenu perchì annantu à trenta o quaranta minuti o finu à u gradu daveru di daveru.

Croutoni casani in un forno di pane biancu cù spices

Ingredients:

Preparazione

Per crackers sò stati cum'è un pane biancu novu, è hà digià assai induritu. L'ultima hè ancu preferibile, postu chì sarà più faciule di cutà cun cubicelli o più di cazzi di molte di più è anu da mantene a forma.

Allora, putemu mettiri li cuverti di pani rossi o brusochki in un saccu di plastica è vintu nantu à a listessa basilica siccata o oregano, u salinu, allatu in grànculi è purpiate in l'oliu vegetale, senza aroma. Pudete utilizà ogni modu di assicura di arbiati aromati seculari è spices di a vostra scelta. Perfettamente adattatu per additivi di savore à crackers freschi è dolci dolci, lupi-suneli, una mistura di e stufi secchi italianu è autri condimenti. Ora avemu infieru u pacatu bellu, currettamente da l'anch'eiu è aghjunghje bè, perchè e so spices è spicesi sò debulmente appartene da tutti i panni. Hè megliu mette in pani è spices in porghjechi.

Scacciate e forze nantu à a piaghja, dopu avè cupartu cun pergamena prima, è avemu in u livellu mediu di u fornu calatu finu à 200 gradi. Avemu l'aiutu di i crackers, periuttivi annantu, à secredu è u gradu d'accentu.

Crutonii deliciosu in u fornu cù greens è tomate

Ingredients:

Preparazione

In prima, preparanu una piccula mutazione di tomate per cumpagnie di crackers. Imbuligheghja in una pasta di tomate cun oliu vegetale senza u faciale, aghjunghje allora u verdura secca di furmagliu è anetru, avemu ancu ghjallinaghju di u salinu, u dolce pimentente è l'altri temperati è misure.

Aghjunghjite u pane in bucchi o di cubi finu. In una grande poltera hermètica di u polietileniu, prima stabilitu una picca di morta di tomate, è poi preparava e fette di pane. Inflatu u pacatu un pocu, attaccà a freccia è cumincia à scuzzulerete u cuntenutu ciumidamente per chì ogni fugliale di u pane hè uniformi coperto cù u rinfrescatori à u gustu.

Temu distribuzii i pezzi di pane nantu à una baking panettore cù u pergamì è pùrnicu per assicurà in u forno, chì precaleremu à 180-190 gradi prima. Guarisceremu u pane piccante, mentri, finu à u crucifissiu eccetuu è daveru.