Cumu a blancallu un bagnu in casa - i migliori modi è i mezi

In fronte à u prublema di ubligatore di u bagnu in casa, ùn mancunu immediatamenti à a tenda per cumprà forti forti di purificazione straniera. Certi prudutti di a cucina in questu casu ùn aiutanu micca peggiutu da solu suluzione caru, senza fà perdà u cunsigliu di una prughjezzione di vittura di i lampi.

Cumu a blancallu u bagnu di a so putenza?

I fubbe bianchissima chì hè stiloso è festive, ma u ghjornu di i ghjorni trasfurmati nantu à a so superficia, è si metti un prublema per ubligatoriamente di u bagnu. A zuppurtau pò esse diversità natura, sicondu a so cumpusizioni, hè spessu necessariu di sperimentà, di selezziunà per a purificazione di i droghe particulare chì anu pussutu à trattà a so cumpagnia. In i casi corsi difetti senza l'usi di l'acidi forti ùn pò micca fà. Pensendu à cumu per bluccà u bagnu in casa, prima deterministanu u tipu di a contaminazione.

I causi di l'incursu nantu à u bagnu:

  1. Plaka, consistente di particlei di u lavoru di a pelle, disolbutu di u polu è di terra, solu suluzione fresca.
  2. Restos di soap è altre sapmu chì anu intrutu in l'esamella.
  3. Un tinghje di tonalità luminiscenu o giallu, chì cuntene di ipositi di calciu, ponu a più dureza di l'acqua.
  4. Curpuratura in acciaio from oxidante - un alt percentu di u ferru in acqua o l'utilizazione di vechji valutate.
  5. L'apparizione brutosa di i fontinamenti hè attaccata à l'anticu esmalte, u fangu reticule in u fretu di ogni urighjina, chì ùn pò micca esse riditi in una manera simile.
  6. Contaminazione accidenti di a superficia di sanità in i reagens quimici di a famiglia, di droghe o di pintures.

Cumu si un blanchi in un banquet di burdinassi?

Un modu simplice è veloci da ridivà di u bruttu chì hè stuck in l'esamillu hè l'usu di i prudutti moderni. Per risolviri u prublema di quantità à qualità à un bagnu à un banquet di burdine in casa, sò assai inventati preparazioni d'ultimi preparatori, ma devenu esse aduprati cun prudenza, funzionando solu in guanti protettivi. Certi suluzione emissini un odore acre, cusì ùn vi scurdate di ventilà a stanza, scumpressore.

I medii populari per lavà i bagni di esmalte:

Anziani bagnu spessu ùn ponu esse rinfurzati cù preparazione di lavurazione, i metudi standardi di l'esmalte richiuchendu micca. Questu plumber hè trattatu cù nitru-esmalte o di cumpunenti di cumpricanti bi cumpunenti "Stakril Ekolor". Prima, pigliate l'ocidione è tutte e scurf visibile cù carta di leggere, molisse, è dopu copre a superficia cun a cumpusizioni scelta. "Stakril Ekolor" hà vantaghjuve vantaghji - l'acrilicu di BASF, quandu s'imbutta, forma un revestimentu liutu cù traccegii d'alta forza.

Cumu blanchi un bagnu acrilicu?

L'acrilica ùn ferma micca, hè stata benitosa, hè una forza chì hè aggradèvule, ma pò esse facilmente danatu da u trattamentu di a superficia di una unità sanitarea cù spazzole drittu o altre oggetti. In u casu di fassi per bluccà una tina di acrilica in casa, hè cunsigliu d'utilizà rimedii fàbrica è folklori, ma lavbei a fontaneria cun un ragu o una sponża luputa solu.

Means for cleaning sanitary ware from acrylic:

  1. Ravak desinfectant (Repubblica Ceca) - diluita in casa cù acqua à una ratio di 1:10 o 1:50, secondu u gradimentu di contaminazione.
  2. "TIM-PROS" - pozzu scorri u mali odore, plaque, grass, fungi, virus è bacteria da a superficia acrilica.
  3. Cif - elimina perfettamenti i diposti dirmi è arriccati di ogni urighjina. Questa strumentu hè permessu di utilizà annantu à i tullini d'acrilite, hè bonu per risolviri u prublema di ubligatoriamente di u bagnu in casa.
  4. "Cinderella" - hè cunsigliu per cura di i bagni di acrilica.
  5. Triton - per lavurazione sicura di bagnu, lavapi è duchi cù a superficia acrilica.

Cumu a blancallu un bagnu plasticu?

Per distingue una banca moderna di plastica è acrilica hè visualmente difficult, a diferenza si pò vedà solu nantu à u cuteddu di u materiale. I prudutti di bagnu muderni sò cuparti cun una capa di acrilica finu à 1 mm di grossu, dà una bella apparizione, struttura forte è boni tecnichi tecnichi. Una tastera serata, solu chì si pò pudè bluccà un bagnu in e cundizioni di a materia di plastica, avemu resuzione per mezu di quelli migdi, quantu per a limpieza di capacità d'acrilite per u bacinu. Per questu scopu, Bass, Acrylan, Cif, Cinderella, SanKlin, Triton è altri preparazioni simili sò perfetti.

Cumu possu blanarì u bagnu in casa?

Parechji usu chì pruvate di disperse di e incursioni è di terra, ùn sò micca suluzioni di fàvuli è di powders, ma utilizzanu ricettimenti basali nantu à i prudutti di cucina. Sì l'acidi forti, pratiche abrasivi, alkalisi e aldeidi sò spessu dannu l'esmalte, soda o l'acitu pò viole afflittu e più sicuru per a salute. Quandu a pianificà per compra belli e belli d'altu qualità per un bagnu, pruvate per trattà stu prublema in casa cù i medicazione domiciliali.

Cume blancià un bagnu cù l'acitu?

L'acitu famigliu pò guà cù molti contaminanti è anzianu furmeru fatta, ma per ottene un bon effettu chì avete bisognu di passà un pocu tempu. Pour este agent blanchissant à u bagnu in u bacinu, aghjunghjeghja i napolevi in ​​u liquidu è i cupèrli cù tutti l'anguli problematii di l'attrezzione di i fontanili. Oghje da 3 a 5 ore, rinfriscenu a carta da a superficia è lavora à tuttu ciò chì cù l'acqua calda. L'acitu mancanu megliu cù ipositi caldei.

Cume blancià un bagnu cun soda?

U sodium bicciante hè un'alcalu impurtante alkaline è hè praticamenti innocu à a pelle, pò esse appiccatu à salvà a spechja fresca o una piccula plica. Cusì avete bisognu di cumportamentu cù soda calcined, chì hè capacitu di produtà un putente effettu. L'incontra cu ferru, vie vieci, scum, ipositi grassi, ma puderanu pruvucà chimichi. In u casu, cumu per bluccà u bagnu in casa cù u soda, una varietà di ricetti folkiati sò usati.

I manere simile per sguassà a pezzu nantu à u bagnu cù a soda:

  1. Puderete applicà una soda simplica di soda o l'usu di una misura d'alimentariu è di soccia in cale in una ratio 1: 1. U traspurtadore si suttiscu cù l'acqua è un polludu s'apica, allughjà una mezzora. Inoltre, amortizeghja cù una spugna in un acitu, fretu l'archi matri, ma ùn sguassate micca l'agentu di purificazione. Dopu à una meza ora, lavora à e fugliale è l'arnesi di u travagliu da u bagnu, rinfriscate a superficia cun un liquidu caldu, a limpieghja cun pezzu limu.
  2. Una manna amarilla forte da l'òxidu pò esse pruvata à purtà l'acqua di soda è l'ammonia appunendu una seconda solu per preparà a suluzione invece d'acqua. Dopu avè ricivutu u numaru necessariu di travagliadori, l'aghjunghemu in un locu bruttu è aspittà un ore. Lavori di i resti di u cumpunimentu di cumpulottu cù l'acqua, asciugà u bagnu seccu. Sì ùn pudete micca blanchardu u bagnu in casa à u mumentu, repite u prucessu o cresce aduprà l'espertu.

Cumu a blancallu u bagnu cù a blancura?

Un uttellu dispunibile per a sguillà a terra è sempre biancu, pò esse usatu dopu à a cura di a superficia cù a soda, se l'effettu di lavurazione ùn pò esse acquistatu. Dopu l'appiecà a suluzione, aspittà una meza ora è lavbe a superficia cun l'acqua. L'agenti di ubligatoriu di u bagnu si deve esse chjapputu per un pezzu tantu è cun cura, cuntene cumpunenti periculosi chì ùn ponu micca contactatu cù a pelle umana senza prutezzione. Pruvate micca di a bundanza in casa per lavare di fontaneria in una casa più di trè volte à u mesu.

Cumu blanzendu u bagnu cù l'acidu citru?

L'acidu cítrico cum'è l'acitu pò travagliu bè da u calcariu è l'òxidu, mentre chì esse un modu relativamente sicuru è rusticu. In casi simplici, pudete applicà à u bagnu in un spaziu bruttu è esce à deci minuti. Se u spaziatu giallu ùn cumpene micca, ripetì u prucessu parechji volte, perdurendu u tempu di cuntattu di l'acidu cù a superficia di u dispusitivu. Per purtà a vittura di acrilica di i diposti di calce, fate l'acqua, aghjusta 1,5 litri di l'acidu citricu, trasfurmà u lìquidu, stà 12 ori à a fine rinfrisa u bagnu in sumente l'acqua.

In a quistione di ubligatoriamente un bagnu, u soda cù l'acitu è ​​l'acidu citruricu sò i rimedii ricordati più cumuni chì sò spessu mischjunti inseme per favurizà l'effettu. In casu di contaminazione grave, avemu prima fretu u bagnu cù una soda solu, è dopu à 20 minuti avemu l'asciucà u cuntinuu cù una spongera ammulata in l'acidu citrico. Utilice solu alimentariu, hè garantitu per micca dà a superficia di l'esmalte. Dopu à a mezzura passà a lavurazione a fontaneria cù acqua calda, eliminendu i restos di l'agentu di purificazione fatta.