Cumu rimettu i vechji spots?

À quell'è aghjunte e cose chì si tènnuleghjanu in l'ultima temporada nantu à i distanti distanti, è ùn ci hè un locu per vultà. È ricurdate u so uritu hè difficiule, è a via di ritruvà ùn hè micca cunnisciutu. Per quessa, u prublema di eliminà spots stati è decisive a so urighjina hè abbastanza pertinente prima di a transizione di staghula in a stagione.

Pruvate purtà à i vechji spots d'urighjna scunnisciute

Per principià, avemu da appruntà a determinazione di u tipu di u puntu propriu sicondu i so carattaristichi esterni, in modu di più efficace e rinforza rapidamente. A sottu hè una lista cù u tipu di tacchi è i metudi di a so eliminazione.

  1. U primu puntu hà da cunsiderà cumu di lavà i vechji spots di sangue. À u tempu, acquistenu un sannidu scuru, caracteristicu. Per dicinu addiu, avete bisognu di mette in modu aggressivu chì ùn sò micca adattati per ogni tessulu. Prima, pruvate l'acqua fredda cù u sali. In un litru avemu divorziammu una culletta spugna è fendu questu per a notte, in u cursu sò puli è anti-tacchi. Se u tissutu hè lume, prupone una retazione per l'uruguaiu di l'uruguaiu in un spaziu pocu, alcuni scherzu di manzari aiutanu. Ci hè ancu un metudu anticu, cumu u lavare di manchi di sangue, cù una cullizzioni di ammonia in un vetru di acqua è in a listessa proporzione di a suluzione di borax.
  2. Nisun cuntestu pocu cumplicatu chì avè l'arburatu . Puderete truvà in un lignezzu ligeramente sfurcatu, l'ombra serà in opaca, è in solitu à u reversu vi vede un traccia simili. Immediatamenti esse preparatu per u fattu chì hè difficiuli di eliminà tali siti, speciali cù tessuti sintetici o rotanti. A ricetta più effettue, da quellu chì hè pussibule di deducirle spots ancianos, cunsiste à preparazione di una suluzione di ammonia (uni pochi di pate in un vetru d'acqua) è appricàvanu à un locu contaminatu. In più u locu, più longu deve esse appiicatu cù una solu solu. L'altru opzione chì pò abbandunà e manchje vechji da u grassu, hè più aggressivu è implica l'usura di sustanzi dissolventi. Eccu gasoline, alcol è purpurina refinada. Avete, cumu si tratta, lavite a mancia di u linu di cuttuni mannatu in unu di i dissolenti, è si movi da a periferia à u centru.
  3. Ùn sò micca solu l'antichi tacchi di u sangue chì surtenu marchi rozi è marroni. Pò esse abbandunati di zucche, cafè cù tè è ancu cosmichi. Sò solitu sò imbottititi è appieghjani pè a limpieza è a lavare da l'eliminatori di u tisu à u detergente. In a maiò parte di i casi, di ritirà sò assai difficili.
  4. Adupratu, tocchi nantu à u prublemu, sguassate e vechje di e maniche di i cosmetti o u prufume. Quì ci hè necessariu di suduri, postu di tanti tessuti, i praticamenti ùn sò micca deduzmente. Pruvate l'alcohol di vinu, appieghjatu à un pezzu di tela. Limpemu a tacchina è dà u tempu per a reazione, dopu avemu da esaminà a cosa in u modu urientale.

Inoltre ùn scurdate micca di e caratteristiche di questu o quellu di taccu. Per esempiu, si hè una quistione di sangue, pesce o ova, ci hè necessariu per esse proteini, per quessa hè impussibile di crescenu quelle tene. Sè avete avutu un manchitu di grassu è cunniscite l'urìgine, da cusì a lavagna, induve ci sò tracce d'àciti grassi insaturati, vale da rinunzià. Questu tulu cù grassu grassu, linsee o oliu di soia, è ancu di ciuperu è di girasole - a so retirazzione senza danni à u teatru hè summamente problematicu.

Se vulete sguassà una tacca di urighjina scunnisciuta, cumprenda l'uttini prufessiunale per u vostru casu: per u mobili o tessili, u tapiceriu. Sempre pruvate a riazione in un pezzu chjusu in luntanu, è da principià per prucessu a tacca. In quantu à i metudi folklori, in casu cù spazii antichi sò abbandunà e so pusizioni è u travagliu solu cù freschi. In ogni casu, pudete sempre pruvà pour una soda nantu à u taccu, è poi aduprà stu locu un pocu è di asciucà tutta a soluzione di l'acitu cù l'acqua (4 cullen di té à 4 cullizzioni).