Cumu puderà lavuglià i platti?

Avete mai pensatu nantu à a lavagna a cucina? A maiò parte di e donne facenu micca stu travagliu senza cumpara micca automaticamente, senza cura di u prucessu stessu. Inoltre, ci sò certu regule chì permettenu micca solu per ottene un risultatu brillanti di lavà, ma ancu per priservà a salute di e mani è unghji.

Tecnulugia di Processe

Per pudè cun iniziatu, bisognu di scancerà e restos di l'alimentariu da i pranzi, altrimente dopu un pocu tempu duverà vultà à u plumber per aiutà, perchè u cuddinu sarà impastatu. I piesi secchi ponu esse stati in acqua calde per 10-15 minuti, allora tutti i pezzi di alimentu sò prontu à daretu. Per cunvenzione, hè megliu per sorte i pratiche, è lavate cusì cun viste, copri o vette. À questi ogetti, u minimu u minimu di terra, invece, mentre intesu prumessi in elli, i pezzi è i cupuleri sò stampati. Utilice detergenti per lavà i piatti, perchè vi guarantisci da liberà di grassu è di altri pratichi alimentarii. Ricurdativi chì deve avete lavatu cu cura di i piatti sottu u mari.

L'attitudine spettazione si meriteghja i platti, chì sò usati per a coccia: tavulini, tazzi, e tazze. Ùn hè menu impurtante hè u materiale da quale stu utensili di cucina hè fatta. Cuffre di Teflon nisun casu ùn pò micca lavatu cù scorci di metalli o sponges. Per u plasticu, ùn aduprate micca acqua calenta assai, è e tartini crescenu tradiziunali fà di ferru fundatu o in acciaio inox hè resistente à qualsiasi influenzi esterni.

L'ultima tappa

Dopu chì i pranzi è i tazzi anu truvatu una figura prussiana è brilla cù purità, hè necessariu di secre i platti. Pudete aduprà u seccu di securizà per questu, ma siddu si guarda i pranzi in u spaziale, da prima di purterà in u locu, avete bisognu da tutte l'apparevule cù una siccità in secca.