Cumu lavu un capeddu di velu?

U cappeddu di u Velore ùn pò micca chjamatu una cosa per ghjornu di ogni ghjornu. Ma, però, e deve esse bisognu minimu minimu. A maiò, forsi, modu à cunfortione di cura di un mantellu di tergo di velluto pò esse chjamatu lavare. Cumu beni stu prucessu sarà rializatu, u risultatu finali depende - l'aparenza di a capanna femina da un material such delicatu chì velore.

Material de velour

U nomu "velore" hà in e razzi francisi è in traduzzione significa "vellutu", è l'appassiunati hairiness hè stata a causa di a tecnulugia speciale di u teatru stessu. Sicondu a manera chì a pile hè trattata, u velu pò esse in burante, in forma, liscia. E cose da questu materiale anu una aspetta richia, ben conserva a so forma, abbastanza bellu è assai cusgine. Averigatu da a question per lavà velu, puderete pagà, prima di tutti, attente à u fattu chì questu tela ùn pò micca stufa è forte tortu. In u lavato (manuali o macchina), ci vole cumpriru cun u regnu di tempurà (l'acqua ùn deve esse chjappata nantu à 30-40 ° C) è utilice pulverificà per lavà cusciate. Per lavà di velour, hè cunsigliu di scelta di prudutti d'acqua non aggressivi - questu aiutà à maximizà u culore è a texture di u tela.

Cumu bè per lavavvi un mantellu da un velore?

Principiu di lavà a tali cosa cum'è un mantellu di velu, prima di tutti, avete studiatu i raccordji di u fabricatore. Se ùn ci hè micca una regule speciale per a cura, i seguiti i règule di i vucali securizà annunziate. Ma hà da piglià qualcunu di i matrimonii. Quandu a manu lavagna u mantellu ùn hè micca megliu da torce, è chì l'acqua fessi solu. E quandu a lavagna in manu, sceglite un spin dulce. Dopu lavatu, u pruduttu deve esse pinnutu nantu à e spalle anchi è permettenu di siccaru in l'aria aperta (per esempiu, nantu à u balaghju). I ferrose di e cose ùn sò micca prudutti, solu in casu d'emergenza è solu suluzione incorreu per evitari parechji pilute. E se siddu hè pussibule, hè megliu trattà stu stilunatu cù steam.